رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به تازگی رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T به اینترنت راه پیدا کرد.

رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند

شرکت وان پلاس در ماه جاری میلادی از گوشی وان پلاس 6 تی رونمایی می کند. در حال حاضر این کمپانی تاریخ دقیق معرفی این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است.

امروز رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T توسط وب‌سایت Winfuture.de در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. دستگاه موجود در این رندرها دارای رنگ مشکی نیمه شب و مشکی آینه ای است. به نظر می رسد محصول جدید وان پلاس تنها در این دو رنگ به بازار عرضه می شود.

این پرچمدار چینی از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد که این بریدگی، سنسور دوربین و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند. پنل پشتی این دستگاه دارای دوربین اصلی دوگانه بوده که از چیدمان یکسان با وان پلاس 6 بهره می برد. در زیر این دو سنسور، فلاش LED قرار دارد.

رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T به حذف سنسور اثر انگشت از روی پنل پشتی این دستگاه اشاره می کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

[lightgallery images="191939,191938,191937,191936"]

در زیر این دستگاه پورت USB Type-C و حفره های اسپیکر خودنمایی می کند. انتظار می رود این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون باشد. حذف این پورت باعث می شود شرکت وان پلاس بتواند از یک باتری بزرگتر در این گوشی هوشمند استفاده کند.

بر اساس شایعات، وان پلاس 6T دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است ( ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد ). رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T محل قرارگیری دکمه های این دستگاه را مشخص می کنند. در سمت چپ این گوشی هوشمند دکمه های تنظیم صدا و در سمت راست آن دکمه پاور قرار دارد.

گزارش ها به معرفی این گوشی چینی در تاریخ 17 اکتبر اشاره می کنند. انتظار می رود گوشی وان پلاس 6 تی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 مجهز شود.

ارسال نظر