نسل بعدی اسنشال فون کیفیت دوربین بهتری دارد

رسانه کلیک - شرکت تحت مدیریت اندی رابین، خالق اندروید در سال 2017 از اولین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این شرکت اخیرا اعلام کرده که نسل بعدی اسنشال فون (Essential Phone) کیفیت دوربین به مراتب بهتری خواهد داشت.

نسل بعدی اسنشال فون کیفیت دوربین بهتری دارد

شرکت اسنشال در سال گذشته از یک گوشی هوشمند ویژه رونمایی کرد. این شرکت توسط اندی رابین مدیریت می شود که قبل از سوددهی ارزش آن به 1 میلیارد دلار رسید ( شرکت اسنشال پتنت دوربین سلفی متحرک را به اسم خودش ثبت کرد ).

در زمان معرفی اولین گوشی هوشمند این شرکت، اسنشال فون بازخوردهای مثبتی از کاربران و افراد حاضر در رسانه ها دریافت کرد. این دستگاه طراحی جالبی دارد و از فریم فلزی و پنل پشتی سرامیکی بهره می برد. این دستگاه دارای برش نمایشگر است و قبل از اپل دستگاهی با این ویژگی را روانه بازار کرد.

در حالی که در ابتدا اکثر افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی نسبت به این دستگاه دید مثبتی داشتند، بررسی های صورت گرفته نقاط ضعف آن را مشخص کردند. دوربین یکی از مشکلاتی محسوب می شود که در اکثر بررسی ها به آن اشاره شده است.

شرکت اسنشال برای بهبود کیفیت دوربین اولین گوشی هوشمند خود بروزرسانی های نرم افزاری زیادی را منتشر کرد ( بروزرسانی جدید گوشی اسنشال فون روزنه های امنیتی Spectre و Meltdown را برطرف می کند ). اگرچه کیفیت دوربین اسنشال فون با دریافت آپدیت ها بهبود یافت ولی همچنان نمی توان کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین آن را با پرچمداران مطرح سال 2017 همانند گلکسی S8 و پیکسل 2 مقایسه کرد.

در همین راستا شرکت اسنشال اخیرا به Business Insider اعلام کرده است که نسل بعدی اسنشال فون به دوربین بهتری مجهز می شود. مدیر بخش طراحی اسنشال اظهار داشت:

دوربین مورد استفاده در اولین گوشی هوشمند ما کیفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. به همین علت کیفیت دوربین مورد استفاده در نسل بعدی اسنشال فون را بهبود خواهیم داد.

این شرکت تنها به مسئله بهبود کیفیت دوربین نسل بعدی اسنشال فون اکتفا کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار نداده است. انتظار می رود نسل آینده این گوشی هوشمند در بازه زمانی مشابه با نسل کنونی آن معرفی شود.

ارسال نظر