گوشی نوکیا 3.1 پلاس مجهز به دوربین اصلی دوگانه معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در مراسمی در کشور هند از یک محصول جدید رونمایی کرد. گوشی نوکیا 3.1 پلاس به نمایشگر 6 اینچی مجهز شده است.

گوشی نوکیا 3.1 پلاس مجهز به دوربین اصلی دوگانه معرفی شد

گوشی نوکیا 3.1 پلاس یک محصول پایین رده محسوب می شود که از سیستم عامل اندروید وان و نمایشگر 6.0 اینچی بهره می برد. این دستگاه در مقایسه با نوکیا 3.1 بهبودهایی را تجربه کرده است.

نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 18:9 بوده و رزولوشن آن برابر با 1440 × 720 پیکسل است. صفحه نمایش این دستگاه در مقایسه با گوشی های نوکیا 6.1 پلاس و 5.1 پلاس بزرگتر است؛ با این حال برخلاف نمایشگر این دو گوشی هوشمند به صورت برش خورده نیست.

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که سنسور 13 مگاپیکسلی آن از دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می برد. کاربران می توانند با استفاده از دوربین این دستگاه تصاویر پرتره ثبت کنند.

در زیر دوربین گوشی نوکیا 3.1 پلاس سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که این اسمارت فون را تبدیل به اولین محصول پایین رده HMD Global مجهز به این ویژگی می کند. در جلوی این اسمارت فون یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است.

شرکت HMD Global برای تامین قدرت گوشی نوکیا 3.1 پلاس از پردازنده مدیاتک هلیو P22 استفاده کرده است. این چیپست از 8 هسته پردازشی Cortex-A53 بهره می برد. کاربران می توانند این دستگاه را در دو نسخه مجهز به 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. هر دو نمونه این گوشی هوشمند دارای درگاه کارت حافظه خارجی است.

این دستگاه به صورت پیش فرض به نسخه اندروید One سیستم عامل اندروید اوریو مجهز شده است. بدنه این گوشی هوشمند دارای جنس آلومینیومی است.

چیپست هلیو P22 بر اساس معماری 12 نانومتری توسعه یافته است. با توجه به این موضوع، گوشی نوکیا 3.1 پلاس در مقایسه با نسخه معمولی خود انرژی کمتری مصرف می کند. این دستگاه برای تامین انرژی خود به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

ارسال نظر