بروزرسانی اندروید 9 نوکیا 5.1 پلاس اواخر امسال عرضه می شود

رسانه کلیک - شرکت HMD Global گوشی های تولیدی خود با برند نوکیا را به اندروید پای آپدیت می کند. انتظار می رود بروزرسانی اندروید 9 نوکیا 5.1 پلاس اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد.

بروزرسانی اندروید 9 نوکیا 5.1 پلاس اواخر امسال عرضه می شود

کمپانی HMD Global به عنوان سازنده گوشی های نوکیا اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد 4 گوشی هوشمند این برند به زودی اندروید 9 را دریافت می کنند. دو اسمارت فون نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس در ماه جاری میلادی به این نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت می شوند و گوشی های نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو در ماه نوامبر به روزرسانی اندروید 9 را دریافت می کنند.

در حالی که نوکیا اعلام کرده سیستم عامل اندروید 9 را برای تمام گوشی های هوشمند تولیدی خود عرضه می کند، شرکت HMD Global تاریخ عرضه آن را برای گوشی های نوکیا 5.1 و 5.1 پلاس مشخص نکرده است.

یکی از مقامات شرکت HMD Global به تازگی اعلام کرده بروزرسانی اندروید 9 نوکیا 5.1 پلاس تا اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران این گوشی هوشمند قرار می گیرد.

شرکت HMD Global در ماه جولای از گوشی نوکیا 5.1 پلاس به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.86 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و فناوری IPS LCD مجهز شده است. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده 8 هسته ای مدیاتک هلیو P60 تامین می کند. این چیپست با لیتوگرافی 12 نانومتری توسعه یافته و از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 بهره می برد ( مدیاتک هلیو P60 معرفی شد؛ پردازنده ای مجهز به هوش مصنوعی ).

گوشی نوکیا 5.1 پلاس در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی مجهز شده است. از سایر مشخصات این اسمارت فون می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 3060 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر