گوشی نوکیا 5.1 پلاس موفق به کسب تاییدیه از سوی بلوتوث شد

رسانه کلیک - در گذشته رندرهایی از گوشی نوکیا 5.1 پلاس در فضای مجازی منتشر شده بود. این گوشی هوشمند به تازگی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است.

گوشی نوکیا 5.1 پلاس موفق به کسب تاییدیه از سوی بلوتوث شد

در گذشته نه چندان دور شرکت HMD Global از نسخه جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی اسمارت فون های نوکیا 2.1 ، نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 را به صورت رسمی معرفی کرده بود ( نوکیا 5.1 و نوکیا 3.1 معرفی شد؛ نمایشگر 18:9 و پردازنده مدیاتک ). با این حال شایعات خبر از توسعه محصول میان رده جدیدی از سوی این شرکت می دهند.

بر اساس شایعات گوشی نوکیا 5.1 پلاس در حال توسعه قرار دارد. این گوشی هوشمند در ماه آوریل با شماره مدل TA-1109 موفق به کسب تاییدیه 3C شده بود.

به تازگی این دستگاه با شماره مدل TA-1109 و دو نسخه دیگر با شماره مدل های TA-1083 و TA-1116 مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده اند. گفته می شود این دستگاه نسخه جهانی نوکیا X است.

در حالی که مشخصات فنی این دستگاه ها توسط اتحادیه بلوتوث مشخص نشده است، نسخه دارای شماره مدل TA-1109 به پردازنده مدیاتک مجهز می شود.

گوشی نوکیا 5.1 پلاس

هم اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با گوشی نوکیا با شماره مدل TA-1109 وجود ندارد با این حال بر اساس افشاگری های اخیر این دستگاه در حقیقت گوشی نوکیا 5.1 پلاس است.

در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی بوده ایم ( رندرهای نوکیا 5.1 پلاس خبر از برش نمایشگر می دهد ). بر اساس رندرهای CAD این اسمارت فون مانند نوکیا X6 از برش صفحه نمایش بهره می برد ( گوشی نوکیا ایکس 6 رونمایی شد؛ دوربین دوگانه، نسبت تصویر 19:9 و نمایشگر برش خورده ).

بر اساس رندرهایی که در گذشته منتشر شده بودند بخش پشتی این دستگاه از طراحی مشابه با نوکیا X6 بهره می برد. دوربین اصلی این مدل به صورت عمودی قرار گرفته است و در زیر آن فلاش LED و سنسور اثر انگشت حضور دارد.

در بخش زیرین گوشی نوکیا 5.1 پلاس پورت USB Type-C خودنمایی می کند. در بخش بالایی این اسمارت فون شاهد حضور جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفن هستیم.

ارسال نظر