گوشی هوشمند نوکیا 7.1 معرفی شد؛ نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636

رسانه کلیک - شرکت HMD Global از گوشی هوشمند نوکیا 7.1 رونمایی کرد. این محصول به دوربین اصلی دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 636 مجهز شده است.

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 معرفی شد؛ نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636

پس از انتشار شایعات و گزارش های فراوان، گوشی هوشمند نوکیا 7.1 به صورت رسمی از سوی کمپانی HMD Global معرفی شد. این دستگاه از صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل بهره می برد.

نمایشگر گوشی هوشمند نوکیا 7.1 دارای شیشه محافظ گوریلا گلس 3 بوده و از قابلیت HDR10 پشتیبانی می کند. در حال حاضر دستگاه های میان رده بسیار کمی از این ویژگی بهره می برند.

نوکیا برای گوشی هوشمند جدید خود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 را در نظر گرفته است. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این گوشی هوشمند دارای درگاه کارت حافظه خارجی است.

گوشی جدید شرکت نوکیا دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی است. سنسور 12 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می برد و سنسور 5 مگاپیکسلی تصاویر را به صورت سیاه و سفید ثبت می کند.

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 3060 میلی آمپر ساعتی است که به وسیله پورت USB-C شارژ می شود. این دستگاه از فناوری شارژ سریع بهره می برد.

گوشی هوشمند جدید شرکت نوکیا به نسخه اندروید وان سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 مجهز شده است. این دستگاه در ماه نوامبر سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید پای را دریافت می کند.

این محصول تا 2 سال بروزرسانی نسخه های جدید اندروید را دریافت می کند و تا 3 سال پچ های امنیتی به صورت ماهانه برای آن عرضه می شود.

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 از فریم آلومینیومی و پنل های پشتی و جلویی شیشه ای بهره می برد. این دستگاه در رنگ های آبی و نقره ای به فروش می رسد.

کاربران از امروز می توانند این اسمارت فون را سفارش دهند و از تاریخ 28 اکتبر آن را دریافت کنند. قیمت نسخه پایه این محصول برابر با 319 یورو است و نمونه مجهز به 4 گیگابایت رم آن با قیمت 349 یورو به فروش می رسد.

ارسال نظر