رندر نوکیا 7.1 پلاس به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در آینده از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند. به تازگی رندر نوکیا 7.1 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است.

رندر نوکیا 7.1 پلاس به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرد

فردا HMD Global مراسمی را برای معرفی گوشی نوکیا X7 در چین برگزار می کند. این دستگاه در بازارهای جهانی با نام نوکیا 7.1 پلاس به فروش می رسد. به تازگی رندر نوکیا 7.1 پلاس توسط Slashleaks فاش شده است.

در جلوی این دستگاه شاهد حضور حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر هستیم. در زیر نمایشگر لوگوی شرکت نوکیا خودنمایی می کند. این گوشی هوشمند دارای بریدگی صفحه نمایش است که این بخش، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند.

روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته که با همکاری شرکت Zeiss توسعه یافته است. در زیر این دوربین، سنسور اثر انگشت را مشاهده می کنیم. در بالای این دستگاه جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد.

نوکیا در بخش زیرین این گوشی هوشمند، پورت USB Type-C را قرار داده و در سمت راست این دستگاه دکمه های تنظیم صدا و پاور قابل رویت است. در این افشاگری شاهد انتشار رندر نوکیا 7.1 پلاس به همراه مشخصات آن هستیم.

رندر نوکیا 7.1 پلاس

بر اساس این گزارش، گوشی نوکیا 7.1 پلاس وزنی برابر با 178 گرم دارد. این دستگاه به صفحه نمایش 6.18 اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن 1080 × 2246 پیکسل است. قدرت این محصول را چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند که فرکانس هسته های آن روی 2.2 گیگاهرتز تنظیم شده است.

شرکت HMD Global برای این محصول 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی گوشی نوکیا 7.1 پلاس دارای سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی بوده و در جلوی آن یک سنسور 20 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 سایر مشخصات فنی این محصول را تشکیل می دهند. با توجه به قیمت 390 دلاری گوشی نوکیا 7.1، انتظار می رود برادر بزرگتر آن با قیمتی بالاتر از 400 دلار به فروش برسد ( گوشی هوشمند نوکیا 7.1 معرفی شد؛ نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636 ).

ارسال نظر