تصاویر جدید گوشی نوکیا 7 پلاس به بیرون درز کرد!

رسانه کلیک - شرکت HMD Global که مسئولیت تولید گوشی های نوکیا را برعهده دارد، در کنگره جهانی موبایل از محصولات جدید خود رونمایی می کند. یکی از دستگاه هایی که در این نمایشگاه با آن ملاقات می کنیم، گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس بوده که تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است.

تصاویر جدید گوشی نوکیا 7 پلاس به بیرون درز کرد!

تا به امروز شاهد انتشار چندین تصویر از گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس بوده ایم. با این وجود به تازگی تصاویری از این دستگاه منتشر شده که شباهت بیشتری به تصاویر رسمی آن دارد. تصاویر جدید، نوکیا 7 پلاس را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می دهد. حاشیه های نمایشگر در این دستگاه نسبت به محصولات گذشته این برند فنلاندی کاهش یافته است ولی نمی توان آن را بدون حاشیه دانست.

گزارشات به استفاده از نمایشگری 6.0 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 در این دستگاه اشاره دارند. همانند بسیاری از دستگاه های میان رده که در سال 2018 معرفی خواهند شد، قدرت گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس را نیز پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند ( نوکیا 7 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 660 در سایت گیک بنچ رویت شد ).

[lightgallery images="155679,155678,155677"]

پردازنده مورد استفاده در این محصول دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 512 بهره می برد. نوکیا برای همراهی این پردازنده 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است. دوربین اصلی دوگانه زایس با رزولوشن های 12 و 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل است.

سیستم عامل پیش فرض درنظر گرفته شده برای این محصول اندروید اوریو 8.0 است و همچنین گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس در زمان معرفی لقب اولین محصول این شرکت فنلاندی با سیستم عامل اندروید وان را تصاحب می کند ( تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس منتشر شد؛ اولین گوشی هوشمند نوکیا با طراحی تمام صفحه ).

از درگاه های ارتباطی این دستگاه می توان به پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین قیمت آن باید تا برگزاری مراسم این شرکت در کنگره جهانی موبایل صبر کنیم ( رندرهای جدید نشان از طراحی خیره کننده گوشی نوکیا 7 پلاس دارد ).

ارسال نظر