نوکیا 7 پلاس اکنون از گوگل ARCore پشتیبانی می کند؛ رقابت با اپل ARkit

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در گذشته نه چندان دور از اسمارت فون نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده بود. این دستگاه هم اکنون از گوگل ARCore پشتیبانی می کند.

نوکیا 7 پلاس اکنون از گوگل ARCore پشتیبانی می کند؛ رقابت با اپل ARkit

قابلیت پشتیبانی از گوگل ARCore به اسمارت فون نوکیا 7 پلاس اضافه شد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید وان است. این محصول پشتیبانی نرم افزاری مناسبی را در آینده دریافت می کند.

از امروز این محصول شرکت نوکیا از ARCore پشتیبانی می کند و کاربران می توانند اپلیکیشن مربوط به آن را از گوگل پلی استور دریافت کنند.

در حال حاضر در وب‌سایت رسمی گوگل اسمارت فون نوکیا 7 پلاس در لیست دستگاه های با قابلیت پشتیبانی از ARCore قرار نگرفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک این وب‌سایت بروزرسانی شود و نوکیا 7 پلاس در لیست مربوطه قرار بگیرد. در لیست گوگل دو دستگاه دیگر از شرکت HMD Global، نوکیا 6.1 و نوکیا 8 سیروکو حضور دارند.

ARCore پلتفرم واقعیت افزوده گوگل بوده که برای رقابت با اپل ARkit توسعه یافته است. این پلتفرم بدون نیاز به سخت افزاری مخصوص تجربه واقعیت افزوده را در اختیار صاحبان گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می دهد. در آینده گوگل قابلیت های بیشتری را برای پلتفرم خود در نظر خواهد گرفت.

شرکت نوکیا اخیرا محصولات مناسبی را روانه بازارهای جهانی کرده است. انتظار می رود این کمپانی در آینده به جایگاه مناسبی در بازار دست پیدا کند و فروش بالایی را تجربه کند.

اسمارت فون نوکیا 7 پلاس یک محصول میان رده محسوب می شود که در اوایل سال جاری میلادی از آن به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه به نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است.

قدرت این محصول نوکیا را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند. HMD Global برای این گوشی هوشمند میان رده 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. در پشت این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.

ارسال نظر