تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس منتشر شد؛ اولین گوشی هوشمند نوکیا با طراحی تمام صفحه!

رسانه کلیک - نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 میزبان یک مراسم خواهد بود. این شرکت در MWC 2018 از محصولات جدیدش همانند نوکیا 7 پلاس رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس منتشر شده که نشان از حاشیه های کم نمایشگر آن دارد.

تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس منتشر شد؛ اولین گوشی هوشمند نوکیا با طراحی تمام صفحه!

در گذشته تصاویر و رندرهایی از گوشی نوکیا 7 پلاس منتشر شده بود ( رندرهای جدید نشان از طراحی خیره کننده گوشی نوکیا 7 پلاس دارد ). حال برای اولین بار شاهد انتشار تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس هستیم. بر اساس این تصویر که صفحه قفل گوشی را نشان می دهد، محصول آینده HMD Global دارای طراحی تمام صفحه است.

به نظر می رسد نوکیا 7 پلاس اولین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت مجهز به طراحی تمام صفحه باشد. این دستگاه از نمایشگر 6.0 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. گوشه های نمایشگر این مدل به صورت گرد طراحی شده اند.

بر اساس گزارشات قدرت نوکیا 7 پلاس را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین خواهد کرد. این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز شده که فرکانسی برابر با 2.2 گیگاهرتز دارند. این چیپست را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کنند.

تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس

در حالی که تصویر واقعی نوکیا 7 پلاس تنها بخش جلویی آن را نشان می دهد ولی گزارشات گذشته به دوربین اصلی دوگانه این مدل اشاره کرده بودند. دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند از لنز زایس بهره می برد. رزولوشن این دوربین ها برابر با 12 و 13 مگاپیکسل است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

نوکیا برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 را درنظر گرفته است. این دستگاه اولین محصول نوکیا با سیستم عامل اندروید وان خواهد بود. پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا درگاه های ارتباطی نوکیا 7 پلاس را تشکیل می دهند. در بخش پشتی دستگاه علاوه بر دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت قرار دارد.

اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات این دستگاه و همچنین قیمت آن به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2018 منتشر خواهد شد. در حالی که نوکیا 7 تنها در آسیا عرضه می شود، احتمال عرضه جهانی نوکیا 7 پلاس وجود دارد.

ارسال نظر