گوشی نوکیا 8.1 مجهز به سیستم عامل اندروید 9 در گیک بنچ ظاهر شد

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در ادامه سال جاری از محصول جدیدی رونمایی می کند. به تازگی گوشی نوکیا 8.1 در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است.

گوشی نوکیا 8.1 مجهز به سیستم عامل اندروید 9 در گیک بنچ ظاهر شد

در سال جاری میلادی شرکت HMD Global محصولات زیادی را شامل نوکیا 7.1 و نوکیا 3.1 پلاس معرفی کرده است؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت قصد رونمایی از یک محصول دیگر را داشته باشد.

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری منتظر معرفی گوشی نوکیا 9 هستند؛ به نظر می رسد در آینده نزدیک گوشی نوکیا 8.1 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

به تازگی گوشی نوکیا 8.1 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این بنچمارک برخی از مشخصات این اسمارت فون شامل چیپست، میزان رم و سیستم عامل پیش فرض را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

نوکیا برای گوشی نوکیا 8 پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 را در نظر گرفته بود؛ با این حال دستگاه جایگزین آن به چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شود. این تراشه را 4 گیگابایت رم همراهی می کند.

این دستگاه دارای جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 9 است. در گذشته نه چندان دور اندروید پای در اختیار شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند قرار گرفت.

در حال حاضر گوشی نوکیا 8.1 تنها در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. انتظار می رود در آینده شاهد حضور این محصول در بنچمارک های دیگر و انتشار اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

شرکت HMD Global چند روز پیش از گوشی نوکیا 7.1 پلاس رونمایی کرد. این دستگاه با نام نوکیا X7 در کشور چین به فروش می رسد. این محصول دارای صفحه نمایش 6.18 اینچی با رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19:9 است.

این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد. کاربران می توانند این دستگاه را در نسخه های مختلف مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

ارسال نظر