نوکیا 8 پرو مجهز به 5 لنز دوربین اصلی و پردازنده اسنپدراگون 845 احتمالا امسال رونمایی شود

 رسانه کلیک - طبق آخرین اخبار و شایعات منتشر شده نوکیا در حال کار روی نوکیا 8 پرو است که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 و دوربین اصلی دارای پنج لنز است.

نوکیا 8 پرو مجهز به 5 لنز دوربین اصلی و پردازنده اسنپدراگون 845 احتمالا امسال رونمایی شود

شرکت HMD که حق انحصاری برند نوکیا را از مایکروسافت به مدت 10 سال خریداری کرده، قرار است در جریان کنگره موبایل MWC 2018 از چند گوشی هوشمند رونمایی کند. گفته می شود یکی از این محصولات، نوکیا 8 پرو است که یکی از جذاب ترین و جالب ترین گوشی هایی این کنگره جهانی خواهد بود. بسیاری از کاربران و طرفداران نوکیا منتظر هستند تا ببینند نوکیا 8 پرو چه ویژگی هایی داشته و نوکیا این بار چگونه علاقه مندانش را جادو می کند.

یکی از شایعات منتشر شده از نوکیا 8 پرو خبر از پنج لنز در دوربین اصلی یا پشتی این گوشی می دهد که اگر درست باشد، می تواند انقلابی عظیم در عرصه دوربین های تلفن همراه به پا کند؛ طوفانی که نوکیا را احیا کرده و بر سر زبان ها بیاندازد. این شایعه هر چند هنوز تایید نشده اما زمان زیادی تا کنگره موبایل بارسلون و رونمایی رسمی نمانده است.

از شایعات و اخبار منتشر شده از این گوشی مطالب دیگری نیز دستگیرمان شده است که از جمله آنها می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 و نسبت تصویر ۱۸:۹ و همچنین جنس شیشه ای بدنه اشاره کرد. با این حال هیچ یک از ویژگی های مورد اشاره حتی بهره گیری از پنج لنز در دوربین اصلی این گوشی را به طور قطع تایید نمی کند.

 نوکیا 8 پرو

با این حال باید منتظر کنگره موبایل بارسلون باشیم. نوکیا باید امسال هرچه در چنته دارد، رو کند؛ چرا که از رقیبان خود به شدت عقب افتاده و فاصله بسیاری میان گوشی های این برند و گوشی های پرطرفدار و پرفروش بازار است.

نظر شما درباره گوشی های نوکیا طی سال های گذشته چیست؟ آیا این برند می تواند به جایگاه قدیمی خود باز گردد؟

ارسال نظر