نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس به قابلیت فیس آنلاک مجهز می شوند

رسانه کلیک - شرکت نوکیا قصد دارد بروزرسانی جدیدی برای محصولات خود عرضه کند. در این بروزرسانی گوشی های نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس به فیس آنلاک مجهز می شوند.

نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس به قابلیت فیس آنلاک مجهز می شوند

نوکیا یکی از شرکت هایی محسوب می شود که برای گوشی های هوشمند تولیدی خود بروزرسانی های مناسبی عرضه می کند. HMD Global که مسئولیت تولید محصولات نوکیا را بر عهده دارد در 2 سال اخیر دستگاه های زیادی را روانه بازار کرده است.

این شرکت اخیرا اعلام کرده بروزرسانی نسخه بتا اندروید P را برای نوکیا 7 پلاس در کشور چین عرضه می کند. پس از نوکیا 7 پلاس دستگاه های نوکیا 6.1، نوکیا 7 و نوکیا 8 سیروکو این بروزرسانی را دریافت می کنند.

به تازگی شرکت HMD Global در حساب توییتری خود اعلام کرده است که نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس به قابلیت فیس آنلاک مجهز می شوند. علاوه بر این دو گوشی هوشمند این ویژگی در اختیار کاربران نوکیا 8 و نوکیا 6.1 نیز قرار می گیرد.

HMD Global قصد دارد این بروزرسانی را به صورت OTA در دسترس کاربران خود قرار دهد. در حال حاضر این کمپانی در رابطه با زمان عرضه این آپدیت اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

به تازگی گوشی نوکیا 2 نسخه بتا اندروید اوریو 8.1 را دریافت کرده است. این شرکت قصد دارد در آینده نسخه جهانی نوکیا X6 را معرفی کند در همین راستا این احتمال وجود دارد که نوکیا 5.1 نیز در کشورهای آسیایی عرضه شود.

نوکیا در اوایل سال جاری میلادی از گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس رونمایی کرد. این دستگاه میان رده از مشخصات فنی مناسبی بهره می برد.

نوکیا این محصول خود را به نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز کرده است. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند. از دیگر مشخصات نوکیا 7 پلاس می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر