مشخصات نوکیا 9 فاش شد؛ دوربین اصلی سه گانه به همراه 8 گیگابایت رم

رسانه کلیک - بر اساس مشخصات نوکیا 9 که به تازگی فاش شده است، این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد.

مشخصات نوکیا 9 فاش شد؛ دوربین اصلی سه گانه به همراه 8 گیگابایت رم

در گذشته گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه HMD Global از گوشی نوکیا 9 در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی می کند. اخیرا یک فایل پی دی اف در سایت این شرکت فنلاندی قرار گرفته است که مشخصات نوکیا 9 را به همراه طراحی بخش پشتی آن نشان می دهد.

مشخصات نوکیا 9

بر اساس مشخصات نوکیا 9 این دستگاه به نمایشگر 6.01 اینچی با فناوری امولد مجهز می شود. این پنل دارای رزولوشن QHD بوده و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. نوکیا برای محافظت این صفحه نمایش از شیشه گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

نوکیا 9 ابعادی برابر با 7.3 × 75.2 × 150.6 میلی متر دارد و به استاندارد IP68 مجهز است. قدرت این گوشی هوشمند را همانند تمامی پرچمداران سال 2018، پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این پردازنده را 8 گیگابایت رم LPRDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 تامین می کند.

این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید وان اوریو 8.1 بهره می برد. باتری مورد استفاده در نوکیا 9 ظرفیتی برابر با 3900 میلی آمپر دارد و از نسخه چهارم شارژ سریع کوالکام و شارژ وایرلس پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند. به تازگی شرکت هواوی از گوشی P20 پرو با دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرده است ( با معجزه دوربین سه گانه هواوی P20 پرو آشنا شوید ). سنسورهای مورد استفاده در نوکیا 9 دارای رزولوشن های 41، 20 و 9.7 مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسور اصلی، تله فوتو و مونوکروم را تشکیل می دهند.

در حالی این اطلاعات فاش شده که گزارشات گذشته به استفاده از دوربین پنچ گانه در نوکیا 9 اشاره می کردند. دوربین سه گانه این دستگاه به فلاش LED و زنون مجهز می شود. از مشخصات این دوربین می توان به دریچه دیافراگم متغیر f/1.5 تا f/2.4، لرزشگیر اپتیکال و اندازه پیکسل 1.4 میکرونی اشاره کرد. در بخش جلویی این دستگاه از دوربین سلفی 21 مگاپیکسلی زایس استفاده شده است.

از دیگر مشخصات نوکیا 9 می توان به 5 میکروفون با امکان ضبط صدای 24 بیتی، پورت USB-C، بلوتوث نسخه 5.0، NFC و GPS اشاره کرد. این محصول فاقد جک 3.5 میلی متری صدا است. لازم به ذکر است؛ مشخصات این مطلب بر اساس شایعات عنوان شده اند و برای اطمینان از آن ها باید تا زمان معرفی رسمی صبر کرد.

ارسال نظر