تصاویر واقعی گوشی نوکیا 9 لو رفت؛ نمایشگر خمیده با نسبت تصویر 16 به 9

رسانه کلیک - شرکت HMD Global وظیفه تولید محصولات برند فنلاندی نوکیا را برعهده دارد. در سال 2017 این شرکت از نوکیا 8 به عنوان پرچمدار خود رونمایی کرد. انتظار می رود امسال گوشی نوکیا 9 به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی معرفی شود. به تازگی تصاویری واقعی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

تصاویر واقعی گوشی نوکیا 9 لو رفت؛ نمایشگر خمیده با نسبت تصویر 16 به 9

نوکیا تقریبا سه هفته پیش دعوتنامه ای را برای اهالی رسانه ارسال کرد. بر اساس این دعوتنامه باید در تاریخ 25 ماه فوریه منتظر برگزاری مراسم این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 باشیم. انتظار می رود در این مراسم شرکت HMD Global از گوشی نوکیا 9 در کنار دیگر محصولات این شرکت رونمایی کند.

به نظر می رسد قبل از رونمایی رسمی از این محصول، تصاویری واقعی آن منتشر شده اند. در این تصاویر یکی از مقامات کمپانی HMD Global در حال کار با یک گوشی معرفی نشده است. این تصاویر در مراسم رونمایی از نوکیا 8 در کشور اندونزی ثبت شده اند.

در حالی که این تصاویر شفاف نیستند، ولی با قاطعیت می توان گفت که این دستگاه نوکیا در بازار هیچ کشوری معرفی و عرضه نشده است. بر اساس شایعات و رندرهایی که در گذشته منتشر شده، به احتمال زیاد این عکس ها متعلق به نوکیا 9 است.

[lightgallery images="154371,154370,154369"]

این دستگاه دارای نمایشگر خمیده همانند گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 است، ولی برخلاف آن ها به صورت کشیده طراحی نشده است. این موضوع می تواند بیانگر استفاده از نسبت تصویر 16:9 به جای 18:9 در این گوشی هوشمند باشد.

پنل پشتی دستگاه موجود در این تصاویر شیشه ای بوده و همچنین دوربین اصلی دوگانه آن مشهود است. در زیر این دوربین، سنسور اثر انگشت قرار دارد.

علاوه بر گوشی نوکیا 9، این احتمال وجود دارد که این شرکت از گوشی نوکیا 1، نوکیا 6 (2018)، نسخه 4G نوکیا 3310 و نوکیا 7 برای بازارهای جهانی رونمایی کند ( نسل دوم نوکیا 6 رونمایی شد ). در سال گذشته HMD Global از دستگاه های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 جدید رونمایی کرد.

ارسال نظر