منتظر معرفی گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو در سال 2018 باشید

رسانه کلیک - شرکت نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2018 از پرچمدار جدید خود با نام نوکیا ۸ سیروکو رونمایی کرد. با این حال، گزارش های جدید به معرفی گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو در سال جاری میلادی اشاره دارند.

منتظر معرفی گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو در سال 2018 باشید

قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 شایعات به معرفی گوشی نوکیا ۹ اشاره می کردند. برخلاف پیش بینی ها شرکت HMD Global در این نمایشگاه از گوشی هوشمند نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرد ( نوکیا 8 سیروکو با نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه در کنگره جهانی موبایل ظاهر شد ).

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط NPU منتشر شده این شرکت تا پایان امسال از گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو پرده برداری می کند. شایعات به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در نوکیا ۸ پرو اشاره می کنند. انتظار می رود این دستگاه بالارده در ماه آگوست معرفی شود.

در حال حاضر مشخصات فنی گوشی نوکیا ۹ برای ما نامشخص است ولی به احتمال زیاد این محصول نیز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. بر اساس گزارشات این دستگاه از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره می برد.

HMD Global یکی از شرکت هایی بوده که از محصولات خود با اندروید وان رونمایی کرده است. اگر این کمپانی در سال 2018 از دو پرچمدار دیگر رونمایی کند، احتمال تغییر در برنامه معرفی گوشی های هوشمند مجهز به اندروید One آن وجود دارد. شاید HMD Global دو محصول جدید خود را به این سیستم عامل مجهز کند.

همانطور که می دانید اندروید وان برای دستگاه های ارزان قیمت توسعه یافته است تا در بازارهای نوظهور کاربران را جذب خود کند. با توجه به تجهیز نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، استفاده از اندروید وان در آن ها مقداری دور از انتظار است.

در حالی که از ورود دوباره نوکیا به بازار زمان کمی می گذرد ولی این شرکت با برنامه ریزی مناسب توانسته به سهم مناسبی از بازار دست پیدا کند.

ارسال نظر