نوکیا 9 پیور ویو نام پرچمدار آینده شرکت HMD Global

رسانه کلیک - شایعات از نوکیا 9 پیور ویو به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی فنلاندی یاد می کنند. در حال حاضر HMD Global اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه منتشر نکرده است.

نوکیا 9 پیور ویو نام پرچمدار آینده شرکت HMD Global

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده شرکت HMD Global در فضای مجازی منتشر شده است. در سال 2017 شایعاتی به اینترنت راه پیدا کرد که به معرفی نوکیا 9 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت فنلاندی اشاره داشت.

در روزهای اخیر گزارش ها خبر از کیفیت بالای دوربین این گوشی هوشمند داده اند. این گزارش ها به استفاده از 5 دوربین اصلی در این اسمارت فون اشاره می کنند ( تصویر واقعی نوکیا 9 به دوربین اصلی پنج گانه اشاره دارد ).

شرکت HMD Global به تازگی نام تجاری PureView را تصاحب کرده است. در گذشته شاهد معرفی چندین محصولات قدرتمند با این نام تجاری مانند نوکیا 808 پیور ویو و لومیا 1020 بودیم.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط رولند کوانت در فضای مجازی منتشر شده است، شرکت HMD Global از این نام تجاری برای پرچمداران آینده خود استفاده می کند. کوانت از نوکیا 9 پیور ویو به عنوان پرچمدار آینده این کمپانی یاد کرده است.

رولند کوانت اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نکرده است؛ با این حال گزارش های گذشته خبر از استفاده از 5 سنسور برای دوربین اصلی این دستگاه داده بودند.

شرکت HMD Global در تاریخ 3 و 11 اکتبر مراسم های خود را برگزار خواهد کرد؛ با این حال نمی توان در رابطه با زمان معرفی نوکیا 9 پیور ویو اظهار نظر قطعی کرد. برخی گزارش ها به رونمایی از این گوشی هوشمند در سال آینده میلادی اشاره می کنند.

بر اساس گزارش ها، این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 ، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند فاقد بریدگی صفحه نمایش باشد ( پنل نمایشگر نوکیا 9 و نوکیا X7 در تصاویری به نمایش درآمد ).

ارسال نظر