گوشی Bravo نوکیا موفق به دریافت گواهی FCC شد

رسانه کلیک - گوشی Bravo نوکیا اخیرا توانسته گواهی FCC را دریافت کند و به این ترتیب می توان حدس زد که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

گوشی Bravo نوکیا موفق به دریافت گواهی FCC شد

چندی پیش در رسانه های خبری شاهد آن بودیم که شرکت HMD Global قصد دارد تا دو گوشی جدید با پردازنده اسنپدراگون 845 و 710 را روانه بازار کند، اما اگر تصاویر منتشر شده از گواهی FCC صحت داشته باشد، این کمپانی فنلاندی قصد دارد تا گوشی Bravo نوکیا که یک محصول مقرون به صرفه است را در کنار دو محصول یاد شده به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

در این مدارک شاهد آن هستیم که گوشی Bravo نوکیا با شماره ساخت TA-1120 مشخص شده که از جمله مشخصات آن می توان به نمایشگری با ابعاد تصویر 16:9، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 اشاره کرد. همچنین در این تصاویر، به موضوع مقرون به صرفه بودن محصول مذکور نیز اشاره شده است.

همان طور که می دانید در اکثر مستندات FCC به روش های ارتباطی گجت ها اشاره می شود که در مورد گوشی Bravo نوکیا می توان به پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و LTE اشاره کرد. به دلیل صرفه جویی در هزینه و پایین آوردن قیمت گوشی، اثری از چیپ NFC در محصول آینده HMD Global دیده نمی شود.

[lightgallery images="178083,178084,178085,178086"]

در حال حاضر هنوز مشخص نیست این شرکت فنلاندی، چه زمانی را برای رونمایی از نوکیا براوو در نظر گرفته است، اما بد نیست بدانید این این گوشی تنها در آمریکای لاتین به فروش خواهد رسید و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز داراست. چندی پیش اخباری در مورد یک تلفن هوشمند با شماره ساخت TA-1112 منتشر شده بود که به احتمال زیاد، به مدل تک سیم کارت نوکیا براوو مرتبط است.

در نهایت باید تا زمان معرفی رسمی و تأیید مشخصات سخت افزاری دستگاه منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت HMD Global چه محصولی را روانه بازار می کند.

ارسال نظر