گوشی های هوشمند نوکیا در ماه آگوست بروزرسانی اندروید P را دریافت می کنند

رسانه کلیک - بر اساس گزارشی که به تازگی در اینترنت منتشر شده است، صاحبان گوشی های هوشمند نوکیا در ماه آگوست می توانند بروزرسانی اندروید P را دریافت کنند.

گوشی های هوشمند نوکیا در ماه آگوست بروزرسانی اندروید P را دریافت می کنند

HMD Global وظیفه تولید اسمارت فون های نوکیا را بر عهده دارد. این کمپانی در گذشته اعلام کرده بود که تمامی محصولات نوکیا بروزرسانی اندروید P را در زمان عرضه این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل دریافت می کنند.

در حالی که گوگل سیستم عامل اندروید پی را به صورت رسمی معرفی کرده است، زمان عرضه نسخه نهایی آن را تا به امروز در اختیار رسانه ها قرار نداده است. در همین راستا نمی توان در رابطه با تاریخ دریافت این بروزرسانی توسط گوشی های هوشمند نوکیا اظهار نظر دقیقی کرد.

گوگل در گذشته اعلام کرده بود که نسخه نهایی اندروید 9 را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در اختیار تولیدکنندگان محصولات اندرویدی قرار می دهد. انتظار می رود این سیستم عامل در ماه جولای عرضه شود.

در صورتی که گوگل این نسخه از سیستم عامل موبایل خود را در ماه جولای عرضه کند، گوشی های هوشمند نوکیا در رده اولین محصولاتی قرار می گیرند که به اندروید P مجهز می شوند. به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که به برنامه نوکیا برای عرضه این نسخه از سیستم عامل موبایل اشاره می کند.

هم اکنون نسخه بتا اندروید P برای گوشی نوکیا 7 پلاس عرضه شده است با این حال از ماه آگوست این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل در دسترس صاحبان گوشی های هوشمند نوکیا قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که گزارش منتشر شده اشتباه باشد.

در گذشته شاهد انتشار گزارش های اشتباهی در رابطه با زمان عرضه بروزسانی ها برای گوشی های هوشمند بوده ایم بنابراین نمی توان به طور کامل به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند اعتماد کرد.

ارسال نظر