مشخصات فنی گوشی نوکیا استایل پلاس (+Nokia Style)

ظاهرا نوکیا در حال آماده شدن برای راه‌اندازی دستگاه جدیدی با نام نوکیا استایل پلاس (+Nokia Style) است، یا حداقل با توجه به افشای فایل‌های صدور گواهینامه‌های مختلف از جمله گواهی کیفیت چین (CQC) و اتحادیه WiFi، اینگونه به‌نظر می‌رسد. علاوه بر این گواهینامه‌ها، اکنون استایل پلاس با شماره مدل TA-1448 در پایگاه داده FCC نیز با مشخصاتی تقریباً کامل ظاهر شده است.

مشخصات فنی گوشی نوکیا استایل پلاس (+Nokia Style)

اول از همه، این افشاگری دارای یک شماتیک بسیار دقیق است که نشان می‌دهد این گوشی، ۱۶۶.۱ میلی‌متر ارتفاع و ۷۶.۴ میلی‌متر عرض خواهد داشت. همچنین طرح کلی قاب پشتی نوکیا استایل پلاس، به‌نظر کاملاً یادآور طراحی اخیر نوکیا G400 یا نوکیا G11 است.

طبق این سند، این گوشی دارای سه دوربین در پشت شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی نیز، نوکیا استایل پلاس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ما یک تصویر از جلوی دستگاه نیز داریم، اما قاب‌های بالا و پایین تصویر کات شده‌اند، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که دوربین سلفی در حفره ناچ یا حفره پانچ قرار گرفته است. انتظار می‌رود که خود صفحه‌نمایش نیز از نوع LCD باشد.
همچنین، بخشی از مشخصات فاش‌شده دیگر، عبارتند از یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی (که احتمالاً به عنوان 5000 میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه می‌شود) با یک شارژر AD-020US که ما معتقدیم دارای سرعت شارژ 20 واتی است. ما همچنین می‌دانیم که نوکیا استایل پلاس از Wi-Fi ac دو بانده و شبکه 5G پشتیبانی کرده و اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر