گوشی نوکیا ایکس در 26 اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - شرکت HMD Global که وظیفه تولید محصولات نوکیا را برعهده دارد تاریخ رونمایی از گوشی نوکیا ایکس را 26 اردیبهشت ماه اعلام کرده است.

گوشی نوکیا ایکس در 26 اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

چند هفته پیش اطلاعاتی در رابطه با گوشی نوکیا ایکس در فضای وب منتشر شد. در حالی که اطلاعات اولیه به معرفی این دستگاه در تاریخ 27 آوریل اشاره کرده بودند، HMD Global در تاریخ دیگری از این محصول خود رونمایی می کند.

این شرکت فنلاندی به تازگی دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرده است که به رونمایی از گوشی نوکیا ایکس در تاریخ 16 مه اشاره می کند ( تصاویر واقعی گوشی نوکیا X منتشر شد ).

بر اساس تصاویری که به تازگی از این دستگاه منتشر شده گوشی نوکیا ایکس به برش نمایشگر همانند آیفون X مجهز می شود. در بخش پشتی این محصول دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. این دستگاه از بدنه شیشه ای بهره می برد.

در حالی که طراحی این محصول برای ما آشکار شده است، اطلاعات موثقی از مشخصات فنی این دستگاه نداریم. تا به امروز شایعات برخی از مشخصات فنی این دستگاه را مشخص کرده اند.

گوشی نوکیا X

بر اساس شایعات گوشی نوکیا ایکس به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. گزارش های منتشر شده به استفاده از پردازنده مدیاتک هلیو P60 در این دستگاه اشاره می کنند. این چیپست را 4 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد.

در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمندی که قدرت خود را توسط پردازنده هلیو P60 تامین می کنند در کشورهای آسیایی به فروش می رسند. در صورتی که گوشی نوکیا ایکس به صورت جهانی عرضه شود، اولین دستگاه مجهز به پردازنده هلیو P60 که در خارج از کشورهای آسیایی به فروش می رسد لقب می گیرد.

شرکت HMD Global در گذشته از پردازنده های مدیاتک در محصولات نوکیا استفاده کرده است. قدرت گوشی های نوکیا 1 و نوکیا 3 را پردازنده های تولیدی مدیاتک تامین می کنند. در رابطه با دوربین این دستگاه اطلاعات منتشر نشده است.

ارسال نظر