نوکیا 6.1 پلاس به عنوان نسخه جهانی Nokia X6 وارد بازار می شود

رسانه کلیک - HMD Global در گذشته گوشی نوکیا X6 را معرفی کرده بود. حال شاهد عرضه نسخه جهانی آن موسوم به نوکیا 6.1 پلاس در بازار هستیم.

نوکیا 6.1 پلاس به عنوان نسخه جهانی Nokia X6 وارد بازار می شود

شرکت HMD Global به صورت رسمی از گوشی نوکیا 6.1 پلاس به عنوان نسخه جهانی نوکیا X6 رونمایی کرد. شهروندان هنگ کنگ اولین خریداران این گوشی هوشمند محسوب می شوند. این دستگاه از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نوکیا X6 ندارد و تنها از سیستم عامل متفاوتی بهره می برد ( نسخه سفید قطبی نوکیا X6 با قیمت 257 دلار برای فروش عرضه شد ).

نوکیا 6.1 پلاس به سیستم عامل اندروید وان شرکت گوگل مجهز شده است. این اسمارت فون تنها در یک نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. این گوشی هوشمند مانند نسخه اصلی خود به بریدگی صفحه نمایش مجهز شده است.

این محصول شرکت نوکیا به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که از نسبت تصویر 19:9 و شیشه محافظ گوریلا گلس 3 بهره می برد. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند. وظیفه همراهی این چیپست بر عهده 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

نوکیا برای این محصول خود درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه خودنمایی می کند. این دوربین به سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. سنسور 16 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/2.0 و سنسور 5 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد.

در این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.0 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. انرژی نوکیا 6.1 پلاس را یک باتری 3060 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه از قابلیت شارژ سریع بهره می برد.

انتظار می رود فروش محصول جدید شرکت HMD Global از تاریخ 24 جولای آغاز شود. این گوشی هوشمند با قیمت 292 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر