گوشی نوکیا X6 به پردازنده اسنپدراگون 636 مجهز خواهد شد

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی نوکیا X6 به صورت رسمی رونمایی می شود. این دستگاه به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

گوشی نوکیا X6 به پردازنده اسنپدراگون 636 مجهز خواهد شد

گوشی نوکیا X6 محصول آینده شرکت HMD Global محسوب می شود. در رابطه با این اسمارت فون گزارش های زیادی منتشر شده است که مشخصات آن را برای ما مشخص می کند. در گذشته شایعات به استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 در این دستگاه اشاره کرده بودند.

به تازگی گوشی نوکیا X6 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس این بنچمارک نوکیا X6 به پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 636 با فرکانس 1.61 گیگاهرتز مجهز می شود. این پردازنده را 6 گیگابایت رم همراهی می کند. نوکیا از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 برای این محصول خود استفاده کرده است.

گوشی نوکیا X6 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1332 شده است و در بخش چند هسته ای امتیاز 4892 را به نام خود ثبت کرده است. امتیازهای این دستگاه مشابه دیگر محصولات مجهز به پردازنده اسنپدراگون 636 همانند ردمی نوت 5 پرو است.

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده گوشی نوکیا X6 به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. این گوشی هوشمند در دو نسخه در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دو نمونه به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند.

نوکیا برای تامین انرژی این گوشی هوشمند یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. در بخش پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار دارد و از دوربین اصلی دوگانه برای آن استفاده شده است ( طراحی گوشی نوکیا X در تصاویر جدید لو رفت؛ نمایشگر 5.8 اینچی برش خورده به همراه دوربین اصلی دوگانه ).

در بخش جلویی گوشی نوکیا X6 یک دوربین 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد.

ارسال نظر