مشخصات اصلی نوکیا X6 لو رفت؛ پردازنده اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - به نظر می رسد HMD Global قصد دارد برخی محصولات قدیمی نوکیا را دوباره زنده کند. به تازگی مشخصات نسخه جدید نوکیا X6 فاش شده است.

مشخصات اصلی نوکیا X6 لو رفت؛ پردازنده اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم

از زمانی که شرکت HMD Global محصولات شرکت نوکیا را تولید و روانه بازار می کند، شاهد رونمایی از نسخه جدید برخی از دستگاه های نوستالژیک این برند بوده ایم. تا به امروز این کمپانی از نسخه های جدید نوکیا 3310 و نوکیا 8810 رونمایی کرده است.

در تاریخ 27 آوریل این برند فنلاندی قصد دارد از نسخه جدید یکی از دستگاه های سری X خود رونمایی کند. تا به امروز دو نسخه از نوکیا X6 موفق به کسب تاییدیه 3C چین شده اند. امروز برخی از مشخصات و قیمت این دستگاه در فضای مجازی فاش شده است.

شایعات به استفاده از یک نمایشگر 5.8 اینچی در نوکیا X6 اشاره می کنند که از نسبت تصویر 19:9 بهره می برد. نسبت تصویر 19:9 به معنای آن است که نوکیا X6 از برش نمایشگر بهره می برد. در بخش پشتی این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی و لنزهای کارل زایس استفاده می شود.

در حالی که نسخه جدید نوکیا X6 به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود، در رابطه با مشخصات سنسورهای مورد استفاده در آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

نسخه پایه این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم مجهز می شود. در نسخه بالاتر این دستگاه از پردازنده مدیاتک هلیو P60 و 6 گیگابایت رم استفاده خواهد شد ( مدیاتک هلیو P60 معرفی شد؛ پردازنده ای مجهز به هوش مصنوعی ). شایعات قیمت این دو نسخه را مشخص کرده اند. نسخه پایه قیمتی برابر با 1599 یوان (253 دلار) داشته و نمونه بالاتر با قیمت 1799 یوان ( 285 دلار ) به فروش می رسد.

به تازگی رندری از این اسمارت فون منتشر شده که وجود برش نمایشگر و دوربین اصلی دوگانه را تایید می کند. انتظار می رود این دستگاه خلا میان نوکیا 6 2018 و نوکیا 7 پلاس را پر کند. نوکیا از این دو دستگاه در اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرده بود.

ارسال نظر