در بروزرسانی نوکیا X6 کاربران می توانند برش نمایشگر را پنهان کنند

رسانه کلیک - بروزرسانی نوکیا X6 قابلیت های جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. توسط این آپدیت کاربران می توانند برش نمایشگر را پنهان کرده و تصاویر پرتره ثبت کنند.

در بروزرسانی نوکیا X6 کاربران می توانند برش نمایشگر را پنهان کنند

شرکت HMD Global به تازگی از گوشی نوکیا X6 رونمایی کرده است ( گوشی نوکیا ایکس 6 رونمایی شد؛ دوربین دوگانه، نسبت تصویر 19:9 و نمایشگر برش خورده ). با این حال شاهد عرضه بروزرسانی نوکیا X6 توسط این کمپانی هستیم. این محصول اولین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به برش نمایشگر محسوب می شود.

بر اساس شایعات نوکیا قصد دارد از گوشی نوکیا 5.1 پلاس به عنوان دومین محصول خود مجهز به برش نمایشگر رونمایی کند ( رندرهای نوکیا 5.1 پلاس خبر از برش نمایشگر می دهد ). در صورتی که علاقه ای به برش نمایشگر نداشته باشید بروزرسانی نوکیا X6 می تواند شما را به خرید این گوشی هوشمند ترغیب کند.

بروزرسانی نوکیا X6 به کاربران اجازه می دهد که برش نمایشگر را پنهان کنند. صاحبان این دستگاه با ورود به بخش تنظیمات می توانند این ویژگی را فعال کنند تا یک نوار مشکی رنگ در بخش بالایی دستگاه ظاهر شود.

این بروزرسانی قابلیت های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. صاحبان این گوشی هوشمند با دریافت این آپدیت می توانند به وسیله نوکیا X6 تصاویر پرتره ثبت کنند. از ویژگی های دیگر این بروزرسانی می توان به امکان ایجاد محدودیت برای اپلیکیشن ها و همچین مخفی کردن آن ها اشاره کرد.

در حال حاضر این گوشی هوشمند تنها در کشور چین عرضه شده است و کاربران در کشورهای دیگر قادر به تهیه این محصول نوکیا نیستند. با این حال نسخه جهانی نوکیا X6 موفق به کسب تاییدیه NCC در کشور تایوان شده است.

نوکیا X6 یک گوشی میان رده محبوب در کشور چین محسوب می شود که فروش بالایی را تجربه می کند ( اتمام موجودی نوکیا X6 برای چهارمین بار متوالی ). انتظار می رود این اسمارت فون در برخی از بازارهای آسیایی همانند اندونزی و هند نیز عرضه شود.

ارسال نظر