قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود

رسانه کلیک - قلم S Pen گلکسی نوت 9 این روزها بسیار جنجال آفرین شده و اخبار جدید حاکی از آن است که این گجت به قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث مجهز است.

قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود

چندی پیش شخصی به نام Ice Universe در دنیای مجازی به این موضوع اشاره کرد که بزرگ ترین اتفاق رویداد معرفی فبلت بعدی سامسونگ را می توان قلم S Pen گلکسی نوت 9 دانست، اما متأسفانه هیچ گونه اشاره ای به جزئیات آن نکرد ( قلم گلکسی نوت 9 دارای قابلیت های شگفت انگیزی است؛ یادداشت برداری روی کاغذ واقعی! ).

وی در اظهارات تازه خود، ویژگی جدیدی از قلم S Pen گلکسی نوت 9 را افشا کرد که مسلما برای علاقمندان این دستگاه بسیار جذاب به نظر می رسد. Ice Universe در صحبت های خود چنین عنوان کرد که این گجت به قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث مجهز خواهد بود، به این ترتیب زمانی که این قلم در نزدیکی فبلت سامسونگ قرار گیرد، می تواند نقش اسپیکر را ایفا کرده و موزیک پلی شده توسط گوشی را پخش کند.

صحبت های کامل وی به شرح زیر است:

از آنجا که قلم S Pen گلکسی نوت 9 از ویژگی بلوتوث بهره می برد، لذا قادر به پخش یا کنترل موزیک خواهد بود و به این ترتیب، چیزی بیشتر از یک قلم معمولی را شاهد خواهیم بود.

برخی منابع خبری نیز بر این باورند که نسل آینده قلم تولید شده توسط سامسونگ وظایف جدیدی را بر عهده خواهد داشت که مسلما کاربران انتظار چنین چیزهایی را ندارند.

شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می رسد حاکی از آن است که Galaxy Note 9 از نمایشگر 6.4 اینچی، 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3840 یا 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، اما اطلاعات دقیق و رسمی در رویداد معرفی این دستگاه که نهم جولای در شهر نیویورک برگزار می شود، منتشر شده و تا آن زمان، مطمئنا شایعات بیشتری در رسانه ها و دنیای مجازی نقل می شود.

ارسال نظر