اینفوگرافیک: همه موارد مهمی که باید از هواوی Nova 5T بدانید!

رسانه کلیک - گوشی هوشمند هواوی Nova 5T با سخت‌افزار بسیار قدرتمند، دوربین چهارگانه همراه با هوش مصنوعی، پشتیبانی از شارژ سریع و قیمت‌گذاری منصفانه و منطقی می‌تواند تبدیل به جایگزینی مناسب برای گوشی‌های پرچم‌دار گران قیمت شود.

اینفوگرافیک: همه موارد مهمی که باید از هواوی Nova 5T بدانید!

گوشی Nova 5T میان‌رده‌ای قدرتمند مجهز به دوربین چهارگانه، تراشه بسیار سریع Kirin 980، طراحی مدرن و رنگ‌های متنوع و زیباست. این گوشی به نمایشگر 6.26 اینچی از نوع IPS مجهز شده، این نمایشگر دارای رزولوشن 2340×1080، تراکم 412 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر عریض 19.5:9 است. البته دوربین سلفی نوا 5T در سمت بالا چپ نمایشگر قرار گرفته است.

دوربین سلفی Huawei Nova 5T، از سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار است که ضمن ارائه امکان ثبت تصاویری واضح و باکیفیت، به هوش مصنوعی و امکان تشخیص سوژه مجهز شده تا با اعمال بهینه‌ترین تنظیمات به صورت پویا، بهترین نتیجه خروجی را داشته باشد.

هوش مصنوعی، مکمل عکاسی با دوربین پشتی چهارگانه این دستگاه نیز است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دارای لنز واید، سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، سنسور دو مگاپیکسلی برای سنجش اطلاعات مربوط به عمق میدان و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو، اجزای تشکیل دهنده دوربین پشتی نوا 5T هستند.

قلب تپنده Nova 5T، چیپست بسیار قدرتمند Kirin 980 است که از 6 یا 8 گیگابایت رم کمک می‌گیرد. این چیپست پیش از این در پرچمدارانی مانند هواوی P30 Pro به کار گرفته شده بود. هر دو نسخه‌ این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی هستند. استفاده از فناوری GPU Turbo در این گوشی به همراه تراشه Kirin 980 باعث شده بتوان عملکردی بسیار خوب و فراتر از بازه قیمتی را از هواوی Nova 5T انتظار داشت.

ارسال نظر