دوربین سه گانه هواوی P20 در تصویری جدید به نمایش در آمد

رسانه کلیک - شرکت هواوی در فروردین ماه از گوشی P20 رونمایی می کند. به تازگی تصاویری در رسانه های خارجی منتشر شده که دوربین سه گانه هواوی P20 را نشان می دهد.

دوربین سه گانه هواوی P20 در تصویری جدید به نمایش در آمد

اطلاعات زیادی در رابطه با هواوی پی 20 منتشر شده است. شایعات در گذشته به دوربین سه گانه هواوی P20 اشاره داشتند. امروز تصاویری از محصولات سری P20 هواوی منتشر شد که به تصاویر رسمی این محصولات شباهت دارد.

دستگاه موجود در این تصاویر دارای دوربین اصلی سه گانه است؛ بنابراین انتظار می رود که مدل موجود در این تصویر هواوی P20 پرو باشد. در این عکس علاوه بر تاریخ معرفی این محصولات، شاهد حضور عبارت «SEE MOOORE WITH AI» هستیم که به دوربین سه گانه هواوی P20 اشاره می کند ( دوربین هواوی P20 در شب تصاویر فوق العاده ای ثبت می کند ).

یکی از موارد جالبی که توسط این تصاویر می توان به آن پی برد، قرارگیری سنسور سوم به صورت جداگانه است. دو سنسور در کنار یکدیگر قرار دارند و سنسور سوم در زیر آن ها حضور دارد. در زیر این مجموعه فلاش LED دوگانه و برند لایکا را می توان مشاهده کرد.

در بخش جلویی این دستگاه از برش نمایشگر استفاده شده که البته ابعاد بسیار کوچکی دارد. به نظر می رسد شرکت های سازنده گوشی های هوشمند اندرویدی به دنبال استفاده از ایده اپل در طراحی محصولات خود هستند. شرکت ایسوس در کنگره جهانی موبایل 2018 از گوشی ذنفون 5 رونمایی کرد که از بریدگی در بالای نمایشگر بهره می برد ( ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد ).

هواوی امسال در مراسم خود از سه گوشی هوشمند پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت رونمایی می کند. در گذشته قیمت این محصولات فاش شده بود ( قیمت محصولات سری P20 هواوی بالاخره معلوم شد؛ ارزان تر از P10 ).

هواوی P20 لایت ارزان ترین نسخه در میان محصولات سری پی 20 محسوب می شود که از طراحی مشابه آیفون X بهره می برد ( تصاویر نسخه آبی رنگ گوشی هواوی P20 لایت منتشر شد ). برای آشنایی با این محصولات تنها چند هفته دیگر باید صبر کنیم.

ارسال نظر