لوازم جانبی وان پلاس 6 و قیمت آن ها در توییتر منتشر شد!

رسانه کلیک - ساعاتی دیگر از پرچمدار آینده وان پلاس رونمایی می شود. به تازگی لیست لوازم جانبی وان پلاس 6 و قیمت آن ها در اینترنت منتشر شده است.

لوازم جانبی وان پلاس 6 و قیمت آن ها در توییتر منتشر شد!

در گذشته نه چندان دور سایت آمازون در کشور آلمان مشخصات وان پلاس 6 را منتشر کرد ( آمازون مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 را فاش کرد ). در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی از این محصول باقی مانده است، اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است.

لوازم جانبی وان پلاس 6 و قیمت آن ها به تازگی توسط یک حساب کاربری در توییتر فاش شده است. در حال حاضر این اطلاعات از توییتر پاک شده اند. علت این امر درخواست بخش هندی وان پلاس اعلام شده است. در حالی که برای جلوگیری از آسیب به مراسم رونمایی از وان پلاس 6 این اطلاعات پاک شده، تصاویر و قیمت آن ها در اختیار ما قرار دارد.

به نظر می رسد تمامی لوازم جانبی وان پلاس 6 در زمان عرضه این گوشی هوشمند برای فروش در اختیار خریداران قرار بگیرد. در لیست لوازم جانبی وان پلاس 6 شاهد حضور چندین کیس و کاور به همراه گلس محافظ نمایشگر هستیم. این دستگاه از برش نمایشگر بهره می برد به همین دلیل شیشه محافظ طراحی شده برای آن دارای بریدگی است.

[lightgallery images="168369,168371,168373,168375,168376,168370"]

علاوه بر لیست لوازم جانبی این گوشی هوشمند و تصاویر مربوط به آن ها، شاهد انتشار قیمت این تجهیزات نیز هستیم. قیمت های منتشر شده تفاوتی با سال های گذشته ندارند با این حال برای اطلاع از قیمت قطعی آن ها باید تا مراسم وان پلاس صبر کنیم.

وان پلاس 6 همانند اکثر پرچمداران معرفی شده در سال 2018 قدرت خود را توسط پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این محصول در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی بهره می برد ( دوربین وان پلاس 6 به هوش مصنوعی مجهز می شود ).

ارسال نظر