نسخه «انتقام جویان» گوشی وان پلاس 6 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس اخیرا از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرده است. این شرکت چینی در نظر دارد نسخه انتقام جویان وان پلاس 6 را در اختیار کاربران قرار دهد.

نسخه «انتقام جویان» گوشی وان پلاس 6 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد

به تازگی از گوشی هوشمند وان پلاس 6 به عنوان جدیدترین پرچمدار شرکت وان پلاس رونمایی شده است. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد ( گوشی وان پلاس 6 به صورت رسمی معرفی شد؛ نمایشگر 6.28 اینچی و دوربین دوگانه ).

در صورتی که به فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت علاقه داشته باشید، مسلما از معرفی نسخه انتقام جویان وان پلاس 6 خوشحال خواهید شد. وان پلاس از نسخه انتقام جویان وان پلاس 6 در کنار نسخه معمولی آن در کشور چین رونمایی کرده است.

این نسخه تفاوتی با نمونه عادی وان پلاس 6 ندارد با این حال بدنه پشتی آن دارای بافت کولار بوده و لوگوی فیلم انتقام جویان و شرکت وان پلاس با رنگ طلایی بر روی آن حک شده است. در تصویر منتشر شده از محتویات جعبه این دستگاه شاهد قابی شبیه به ماسک مرد آهنی هستیم.

نسخه انتقام جویان وان پلاس 6 از بالاترین قطعاتی که وان پلاس برای پرچمدار خود در نظر گرفته است بهره می برد. این نسخه به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در حالی که این نمونه در کشور چین معرفی شده است، ابتدا در کشور هند به فروش می رسد.

ابن دستگاه با قیمت 4199 یوان (660 دلار) در اختیار علاقه مندان به فیلم انتقام جویان قرار می گیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول تنها 30 دلار از نسخه عادی وان پلاس 6 مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بالاتر است.

در سال گذشته این کمپانی از نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T رونمایی کرده بود. فروش وان پلاس 6 از تاریخ 22 مه در ایالات متحده آمریکا شروع خواهد شد. این دستگاه دارای قیمت پایه 529 دلار است. از مشخصات فنی وان پلاس 6 می توان به نمایشگر 6.28 اینچی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 اشاره کرد.

ارسال نظر