افزایش مصرف باتری وان پلاس 6 در پی آخرین بروزرسانی OxygenOS 5.1.8

رسانه کلیک - بر اساس ایرادی که در آخرین بروزرسانی OxygenOS به چشم می خورد، مصرف باتری وان پلاس 6 تا حد زیادی بالا رفته و باعث نگرانی کاربران شده است.

افزایش مصرف باتری وان پلاس 6 در پی آخرین بروزرسانی OxygenOS 5.1.8

آخرین پرچمدار کمپانی OnePlus مدتی است در دسترس کاربران قرار گرفته و پشتیبانی نرم افزاری از آن نیز در حال انجام است، اما آپدیت جدید سیستم عامل گوشی OnePlus 6 یا همان OxygenOS 5.1.8 ظاهرا با یک مشکل بزرگ همراه است که بر اساس آن، مصرف باتری وان پلاس 6 تا حد زیادی بالا می رود. اگر شما نیز از کاربران این گوشی هوشمند بوده و دستگاه خود را به نسخه یاد شده بروزرسانی کرده باشید، احتمال اینکه با چنین مشکلی مواجه شوید، بسیار زیاد است.

این ایراد در آخرین آپدیت سیستم عامل اکسیژن باعث ناامیدی برخی کاربران شده است، اما بد نیست بدانید که خوشبختانه تمامی کاربران با این مشکل دست و پنجه نرم نمی کنند. بر اساس موضوعی که در انجمن OnePlus مطرح شده، بسیاری از دارندگان آخرین پرچمدار این شرکت از این موضوع ابراز نارضایتی کرده و مصرف باتری وان پلاس 6 در آپدیت جدید را یک فاجعه بزرگ عنوان کرده اند.

مسئولان OnePlus تا به این لحظه هیچ گونه اعلامیه ای در این خصوص منتشر نکرده اند، اما به محض اطلاع از این موضوع مطمئنا باید شاهد ارائه آپدیت نرم افزاری برای این گوشی باشیم.

اگر تا به حال به هر دلیلی موفق نشده اید یا تمایل نداشتید که آخرین بروزرسانی سیستم عامل اکسیژن را نصب کنید، می توان گفت که یکی از خوش شانس ترین افراد هستید و پیشنهاد ما به شما این است که تا ارائه یک نسخه بدون مشکل صبور باشید. مطمئنا در آینده نزدیک و همزمان با آماده شدن آپدیت جدید و برطرف شدن مشکلات نرم افزاری و ایراداتی از این دست، اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

ارسال نظر