دوربین وان پلاس 6 به هوش مصنوعی مجهز می شود

رسانه کلیک - به تازگی تیزری از پرچمدار آینده وان پلاس در فضای مجازی منتشر شده است که به دوربین وان پلاس 6 اشاره می کند. 

دوربین وان پلاس 6 به هوش مصنوعی مجهز می شود

به نظر می رسد دوربین وان پلاس 6 به قابلیت های هوش مصنوعی مجهز شود. وان پلاس به تازگی تیزری از پرچمدار آینده خود منتشر کرده که به هوش مصنوعی اشاره می کند. در اکثر پرچمدارانی که اخیرا معرفی شده اند شاهد استفاده از هوش مصنوعی در بخش دوربین هستیم.

دیروز تمامی مشخصات و قیمت وان پلاس 6 توسط وب‌سایت آمازون در آلمان لو رفت ( آمازون مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 را فاش کرد ). این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی آینه ای و مشکی نیمه شب عرضه خواهد شد. در این وب‌سایت نسخه سفید رنگ این گوشی هوشمند حضور نداشت بنابراین شاید نمونه سفید رنگ به صورت محدود به فروش برسد.

وان پلاس پرچمدار آینده خود را در محدوده قیمتی 620 تا 700 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد داد. از این پرچمدار در تاریخ 17 مه رونمایی شده و فروش آن از تاریخ 22 مه شروع می شود ( طراحی وان پلاس 6 را در تصاویر جدید مشاهده کنید ).

بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند وان پلاس 6 به ویژگی های مناسبی مجهز می شود. در این دستگاه از نمایشگر امولد 6.23 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده خواهد شد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. وان پلاس 6 در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

دوربین اصلی دوگانه این اسمارت فون دارای سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. در بخش جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

ارسال نظر