طراحی وان پلاس 6 را در تصاویر جدید مشاهده کنید!

رسانه کلیک - فاصله کمی تا معرفی محصول آینده وان پلاس باقی مانده است. با این وجود به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده که خبر از طراحی وان پلاس 6 می دهد.

طراحی وان پلاس 6 را در تصاویر جدید مشاهده کنید!

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با وان پلاس 6 در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی شاهد انتشار تصاویری از قاب های این دستگاه هستیم که طراحی وان پلاس 6 را نمایان می کند. این تصاویر تفاوت چندانی با شایعات گذشته ندارد.

بر اساس این تصاویر دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند به صورت عمودی بر روی پنل پشتی قرار گرفته است. در زیر دوربین اصلی فلاش LED و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. در زیر اسکنر اثر انگشت لوگوی شرکت وان پلاس حک شده است.

در گذشته وان پلاس وجود جک ۳.۵ میلی متری صدا در پرچمدار آینده خود را تایید کرده بود. در تصاویر مربوط به طراحی وان پلاس 6 شاهد قرارگیری این پورت در زیر دستگاه هستیم. محل قرارگیری جک ۳.۵ میلی متری هدفون در مقایسه با وان پلاس 5T تغییری نکرده است.

توسط تصاویر فاش شده می توان به این موضوع پی برد که طراحی لبه پایینی پرچمدار آینده وان پلاس تفاوتی با وان پلاس 5T ندارد. این شرکت در گذشته برخی از مشخصات فنی وان پلاس 6 را اعلام کرده بود.

[lightgallery images="167850,167852,167853,167851"]

بر اساس اطلاعات گذشته این دستگاه دارای برش نمایشگر خواهد بود. قدرت وان پلاس 6 را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و در بالاترین نسخه این دستگاه به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ). این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

با توجه به این موضوع که گوشی وان پلاس ۶ برخلاف دو نسل گذشته خود از پنل پشتی شیشه ای بهره می برد، امکان پشتیبانی آن از شارژ بی سیم وجود دارد. برای اطمینان از این موضوع باید تا زمان معرفی آن صبر کنیم ( 27 اردیبهشت به عنوان تاریخ معرفی رسمی وان پلاس 6 اعلام شد ).

در حالی که نسخه پایه وان پلاس 6 قیمتی کمتر از 600 دلار دارد، وان پلاس تصمیم گرفته پرچمدار آینده خود را در مقایسه با نسل های گذشته با قیمت بالاتری عرضه کند ( گوشی وان پلاس ۶ با قیمت 600 دلار به فروش می رسد ).

ارسال نظر