گوشی وان پلاس ۶ در رنگ آبی مرجانی عرضه می شود

رسانه کلیک - در آینده نزدیک گوشی وان پلاس ۶ رونمایی می شود. این شرکت سازنده به تازگی اعلام کرده که محصول آینده خود را در رنگ آبی مرجانی روانه بازار می کند.

گوشی وان پلاس ۶ در رنگ آبی مرجانی عرضه می شود

شرکت چینی وان پلاس در حال آمادگی برای رونمایی از پرچمدار بعدی خود، گوشی وان پلاس ۶ در اواخر ماه جاری میلادی است. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول به بیرون درز کرده است. در گذشته شاهد انتشار برخی مشخصات فنی گوشی وان پلاس ۶ توسط شرکت سازنده آن بوده ایم ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

گزارشات تا به امروز به رونمایی از پرچمدار بعدی وان پلاس در رنگ های مشکی و سفید اشاره داشتند، با این وجود شرکت وان پلاس اعلام کرده است که محصول خود را در رنگ آبی مرجانی نیز برای فروش عرضه خواهد کرد.

این برند چینی پوستری را از گوشی وان پلاس ۶ منتشر کرده که به رنگ آبی مرجانی آن اشاره می کند. علاوه بر رنگ می توان دوباره برخی از مشخصات فنی این دستگاه را نیز مشاهده کرد.

این دستگاه در دو نسخه با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و حافظه داخلی آن نیز در بالاترین نسخه به 256 گیگابایت می رسد. دوربین اصلی مورد استفاده در این محصول به صورت دوگانه بوده و از سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

یکی دیگر از ویژگی های گوشی وان پلاس ۶ مربوط به فناوری شارژ سریع است. این گوشی هوشمند از نسل دوم Dash Charge بهره می برد. بر اساس ادعاهای صورت گرفته این فناوری باعث می شود که با 20 دقیقه شارژ دستگاه بتوان تا یک روز از آن استفاده کرد.

همانند گزارشات گذشته که به معرفی این دستگاه با طراحی تمام صفحه و برش نمایشگر اشاره داشتند، پوستر جدیدی که از وان پلاس 6 منتشر شده این موضوع را تایید می کند ( برش نمایشگر تلفن هوشمند وان پلاس 6 با استفاده از قابلیت Black-Out مخفی می شود ).

قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. بنابر اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود این دستگاه در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 697 دلار، نسخه های دیگر مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 523 و 570 دلار به فروش می رسند ( قیمت وان پلاس 6 لو رفت ).

ارسال نظر