مشکل صفحه نمایش وان پلاس 6 با یک بروزرسانی رفع می‌شود

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که مشکل صفحه نمایش وان پلاس 6 با یک به‌روزرسانی نرم افزاری رفع می‌شود.

مشکل صفحه نمایش وان پلاس 6 با یک بروزرسانی رفع می‌شود

چند وقت پیش گزارش های زیادی از سوی کاربران گوشی وان پلاس 6 مبنی بر بروز یک مشکل عجیب در عملکرد نمایشگر این گوشی منتشر شده بود. طبق ادعای این کاربران صفحه نمایش وان پلاس 6 در حالتی که قابلیت "Adaptive Brightness" (تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر) در آن فعال باشد، حالتی شبیه به سو سو زدن پیدا می‌کند! پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این مشکل صحت دارد و حالا شرکت وان پلاس در پی رفع آن است.

گویا مشکل صفحه نمایش وان پلاس 6 در شرایطی که کاربر در محیط های باز و تحت تابش نور باشد، بیشتر نمایان می‌شود. کاربران مدعی شدند که ظاهرا در این باگ روشنایی صفحه نمایش گوشی مابین دو وضعیت مختلف جهش پیدا می‌کند و این امر منجر به سو سو زدن نمایشگر می‌شود. اما خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد چرا که شرکت وان پلاس به زودی به یک آپدیت نرم افزاری که به صورت OTA منتشر خواهد شد، مشکل صفحه نمایش وان پلاس 6 را برطرف می کند.

وان پلاس اعلام کرده که در به روز رسانی مورد نظر بهینه سازی هایی هم برای عملکرد گوشی وان پلاس ارائه خواهد شد، اما هیچ جزئیاتی در مورد این مسئله منتشر نشده است. متاسفانه در حال حاضر به طور دقیق اشاره نشده که به‌روزرسانی مذکور در چه تاریخی منتشر می‌شود، اما پیش‌بینی می‌کنیم این بروزرسانی به همراه آپدیت امنیتی ماه آگوست سیستم عامل اندروید منتشر شود.

ارسال نظر