دوربین وان پلاس ۶ به امتیاز بالایی در DxOMark دست پیدا کرد

رسانه کلیک - در گذشته نه چندان دور وان پلاس از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. دوربین وان پلاس ۶ امتیاز 96 را از سوی DxOMark دریافت کرده است.

دوربین وان پلاس ۶ به امتیاز بالایی در DxOMark دست پیدا کرد

DxoMark به تازگی دوربین وان پلاس ۶ را مورد بررسی قرار داده است. این گوشی هوشمند در مقایسه با قیمت مناسب خود، کیفیت دوربین بالایی دارد. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد که برای مثال می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 این دستگاه اشاره کرد.

دوربین وان پلاس ۶ با کسب امتیاز 96 عملکرد بهتری در مقایسه با گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس دارد با این حال در مقایسه با آیفون X ضعیف تر است. لازم به ذکر است؛ وان پلاس 6 در مقایسه با رقبای خود قیمت پایین تری دارد. این گوشی هوشمند با قیمت پایه 520 یورو در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در بخش عکس برداری دوربین وان پلاس ۶ موفق به کسب امتیاز 100 شده است. این دستگاه موفق شده در بخش های نوردهی و کنتراست امتیاز 89، در بخش رنگ امتیاز 83 و در بخش فوکوس خودکار امتیاز 100 را به نام خود ثبت کند.

امتیاز دوربین وان پلاس 6 در بخش نویز متوسط است. در بخش فیلم برداری این اسمارت فون با کسب امتیاز 87 عملکرد ضعیف تری در مقایسه با بخش عکس برداری دارد ( وان پلاس 6 قرمز معرفی شد؛ آغاز فروش از هفته آینده ).

از مشخصات جدیدترین پرچمدار وان پلاس می توان به نمایشگر 6.28 اینچی با فناوری امولد و نسبت تصویر 19:9 اشاره کرد. بر روی نمایشگر این دستگاه گوریلا گلس 5 قرار گرفته است. در پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.

گوشی هوشمند وان پلاس 6 در نسخه های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. کاربران می توانند این دستگاه را با 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. قدرت این گوشی هوشمند را یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

ارسال نظر