احتمال پشتیبانی اسمارت فون وان پلاس 6 از سرعت دانلود گیگابیتی!

رسانه کلیک - در سال 2018 از اسمارت فون وان پلاس 6 رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارشات جدید این دستگاه به مودم LTE X20 مجهز می شود.

احتمال پشتیبانی اسمارت فون وان پلاس 6 از سرعت دانلود گیگابیتی!

وان پلاس در سال جاری میلادی از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه با نام وان پلاس 6 معرفی شود. در گذشته تصاویری از اسمارت فون وان پلاس 6 منتشر شده بود که خبر از برش نمایشگر این گوشی هوشمند می داد ( انتشار تصاویری از وان پلاس 6 که خبر از دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر می دهد ).

به تازگی اطلاعات و شایعات بیشتری از گوشی وان پلاس 6 منتشر شده است. بر اساس شایعات این دستگاه به شبکه ارتباطی LTE Cat.16 مجهز می شود که به آن امکان می دهد به سرعت 1000 مگابیت یا 1 گیگابیت دست پیدا کند.

در حال حاضر پردازنده اسنپدراگون 845 به مودم LTE X20 کوالکام مجهز است که حداکثر سرعت دانلودی برابر با 1.2 گیگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلودی برابر با 150 مگابیت در ثانیه دارد. اسنپدراگون 845 به یکی از سریع ترین مودم های موجود در دنیای تکنولوژی مجهز است.

مودم های مورد استفاده در محصولات وان پلاس اغلب سرعت پایینی دارند. وان پلاس 5 و وان پلاس 5T از شبکه ارتباطی LTE Cat.12 پشتیبانی می کنند که حداکثر سرعت دانلودی برابر با 600 مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد. نسل گذشته محصولات این شرکت، وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به علت پشتیبانی از LTE Cat.6 حداکثر سرعتی دانلودی برابر با 300 مگابیت در ثانیه داشتند.

در حالی که مودم های مورد استفاده در گوشی های هوشمند در سال های اخیر سریع تر شده اند، امکان استفاده از این سرعت بستگی به اپراتور مخابراتی دارد که کاربر از آن سرویس می گیرد.

شرکت های مختلف در حال توسعه شبکه ارتباطی 5G هستند ( هواوی اینترنت 5G خود را در ایتالیا آزمایش کرد؛ دستیابی به سرعت نجومی ). سرعت این شبکه ارتباطی در محدوده 1 گیگابیت در ثانیه تا 10 گیگابیت در ثانیه قرار دارد ( اولین شهرهای تحت پوشش خدمات 5G در جهان معرفی شدند ).

این موضوع نشان می دهد که حداکثر سرعتی که در شبکه ارتباطی LTE قابل دستیابی است با حداقل سرعت شبکه ارتباطی 5G برابری می کند ( شبکه ارتباطی 5G چه قابلیت هایی دارد؟ / نگاهی دقیق به نسل پنجم ارتباطات ).

ارسال نظر