تلفن هوشمند OnePlus 6 با بدنه شیشه ای بنفش عرضه می شود

رسانه کلیک - مسئولان شرکت وان پلاس به تازگی بدنه شیشه ای تلفن هوشمند OnePlus 6 را تأیید کرده اند. تیزر جدید این محصول چینی به بدنه بنفش آن اشاره دارد.

تلفن هوشمند OnePlus 6 با بدنه شیشه ای بنفش عرضه می شود

برخی شایعات پیشین بر این موضوع حکم می کرد که تلفن هوشمند OnePlus 6 از بدنه شیشه ای برخوردار خواهد بود و به این ترتیب، امکان تجهیز این دستگاه به تکنولوژی شارژ وایرلس نیز فراهم می شود، اما این قضیه هیچ وقت توسط مسئولان وان پلاس تأیید یا تکذیب نمی شد. امروز و به صورت رسمی، خبر بدنه شیشه ای تلفن هوشمند OnePlus 6 مورد تأیید قرار گرفت و 27 اردیبهشت ماه، باید منتظر معرفی این اسمارت فون باشیم ( 27 اردیبهشت به عنوان تاریخ معرفی رسمی وان پلاس 6 اعلام شد ).

امروز در انجمن وان پلاس ، شاهد آن بودیم که مدیر عامل این شرکت، یعنی Pete Lau به صورت رسمی به این موضوع اشاره کرد که بالاخره شاهد معرفی وان پلاس 6 با بدنه شیشه ای خواهیم بود که وی از واژه «احساس لمس بی نظیر» در مورد آن استفاده کرده است. او در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که طراحان وان پلاس، حدود 70 طرح مختلف را برای رسیدن به مدل نهایی مورد بررسی قرار دادند. مهندسان وان پلاس در طراحی تلفن هوشمند OnePlus 6 به جای بدنه سه لایه معمول، از 5 لایه بهره گرفته اند که باعث استحکام و عمق بیشتر آن می شود.

تلفن هوشمند OnePlus 6

برای درک بهتر این توضیحات، تصویری به عنوان تیزر معرفی در پست مدیر عامل وان پلاس قرار گرفته که به رنگ بنفش این محصول نیز اشاره دارد. از جمله دیگر مشخصات بدنه این محصول می توان به فریم آلومینیومی به همراه خطوط آنتن در گوشه ها، درگاه USB Type-C و اسپیکرهایی اشاره کرد که در قسمت پایینی جا خوش کرده اند.

همان طور که در مطلب پیشین به سمع و نظر شما رساندیم، 27 اردیبهشت ماه به عنوان تاریخ معرفی تلفن هوشمند OnePlus 6 اعلام شده است. پیش بینی می شود که این اسمارت فون به پردازنده اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز باشد.

ارسال نظر