برخی مشخصات وان پلاس 6 فاش شد؛ نسبت تصویر 19:9 و پردازنده اسنپدراگون 845

رسانه کلیک - شرکت OnePlus سال گذشته میلادی از وان پلاس 5T با طراحی تمام صفحه رونمایی کرد. به تازگی برخی از مشخصات وان پلاس 6 به عنوان پرچمدار آینده این شرکت چینی در فضای مجازی منتشر شده است.

برخی مشخصات وان پلاس 6 فاش شد؛ نسبت تصویر 19:9 و پردازنده اسنپدراگون 845

شرکت وان پلاس در آینده از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. همانند تمامی گوشی های هوشمند، قبل از معرفی رسمی این دستگاه شایعات زیادی در رابطه با آن در اینترنت منتشر می شود. بر اساس گزارشی که به تازگی در فضای مجازی انتشار یافته، برخی از مشخصات وان پلاس 6 برای ما مشخص می شود.

بنابر این گزارش وان پلاس 6 به جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این گزارش به استفاده از نسبت تصویر 19:9 به همراه برش نمایشگر در این محصول وان پلاس اشاره می کند ( انتشار تصاویری از وان پلاس 6 که خبر از دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر می دهد ).

علاوه بر این گزارش، منبعی نزدیک به وان پلاس اعلام کرده که قدرت وان پلاس 6 را چیپست اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه به همراه پردازنده اسنپدراگون 845 در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز بالای 276510 شده است.

اپل در سال گذشته میلادی از آیفون X رونمایی کرد. این دستگاه دارای طراحی تمام صفحه بوده و از برش نمایشگر بهره می برد. به نظر می رسد بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی امسال محصولات خود را با این ویژگی روانه بازار کنند. بر اساس این گزارش وان پلاس 6 نیز از قاعده مستثنی نیست و از برش نمایشگر به همراه نسبت تصویر 19:9 بهره می برد.

در گذشته گزارشات به استفاده از شیشه برای پنل پشتی وان پلاس 6 اشاره داشتند. آخرین بار این شرکت چینی در وان پلاس ایکس از پنل پشتی شیشه ای استفاده کرده بود. انتظار می رود این دستگاه به سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود و دوربین اصلی دوگانه مجهز شود.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت وان پلاس 6 در اینترنت منتشر نشده است.

ارسال نظر