27 اردیبهشت به عنوان تاریخ معرفی رسمی وان پلاس 6 اعلام شد

رسانه کلیک - تاریخ معرفی وان پلاس 6 به صورت رسمی از سوی سازنده آن مشخص شد. این گوشی هوشمند در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت) معرفی می شود.

27 اردیبهشت به عنوان تاریخ معرفی رسمی وان پلاس 6 اعلام شد

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با تاریخ معرفی وان پلاس 6 منتشر شده است. در جدیدترین گزارش به معرفی این گوشی هوشمند در تاریخ 21 مه اشاره شده بود. با این حال امروز به صورت رسمی تاریخ معرفی وان پلاس 6 اعلام شد. از این محصول به صورت رسمی در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت) در چین رونمایی می شود.

بر اساس اعلام وان پلاس پرچمدار آینده این شرکت چینی برخلاف نسخه های گذشته از بدنه شیشه ای بهره می برد. وان پلاس محصولات گذشته خود را با بدنه ای فلزی معرفی و روانه بازار کرده بود. استفاده از بدنه شیشه ای می تواند به معنای آن باشد که وان پلاس 6 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

گفته می شود برای پنل پشتی این دستگاه از 5 لایه پوششی با فناوری نانو استفاده خواهد شد تا در مقایسه با محصولات رقیب حس بهتری را به کاربر منتقل کند.

در گذشته به صورت رسمی اعلام شده بود که وان پلاس 6 به برش نمایشگر همانند آیفون X مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. گوشی هوشمند آینده وان پلاس در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

از دیگر مشخصات وان پلاس 6 باید به باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی اشاره کرد ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

در گذشته گزارشی تاریخ معرفی این دستگاه در کشور هند را 18 مه اعلام کرده بود که شرکت سازنده این موضوع را تکذیب کرد. با توجه به این موضوع باید منتظر اعلام تاریخ رسمی معرفی این دستگاه در هند باشیم. بر اساس گزارش های منتشر شده پرچمدار آینده وان پلاس نسبت به نسخه های قبلی قیمت بالاتری خواهد داشت ( قیمت وان پلاس 6 لو رفت ).

ارسال نظر