انتشار تصاویری از وان پلاس 6 که خبر از دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر می دهد

رسانه کلیک - سال گذشته گوشی هوشمند وان پلاس 5T با طراحی تمام صفحه معرفی شد. به تازگی تصاویر پرچمدار آینده این شرکت چینی منتشر شده و انتظار می رود امسال به صورت رسمی از اسمارت فون وان پلاس ۶ رونمایی شود.

انتشار تصاویری از وان پلاس 6 که خبر از دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر می دهد

در حالی که برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی کردند، اسمارت فون وان پلاس ۶ در این نمایشگاه معرفی نشد. این شرکت چینی تا نیمه دوم سال 2018 از پرچمدار جدید خود رونمایی نخواهد کرد؛ با این حال اسمارت فون وان پلاس ۶ در دست توسعه است.

به تازگی تصاویر یکی از محصولات وان پلاس در فضای مجازی منتشر شده که انتظار می رود وان پلاس 6 یا وان پلاس 7 باشد. در حال حاضر نمی توان با اطمینان نام این دستگاه را اعلام کرد، ولی با توجه به حضور لوگوی وان پلاس بر روی پنل پشتی، با یکی از محصولات وان پلاس روبه‌رو هستیم.

وان پلاس 6

با توجه به این تصاویر می توان به طراحی متفاوت محصول جدید وان پلاس پی برد. وان پلاس 5T دارای بدنه فلزی است ولی دستگاه موجود در این تصاویر از پنل شیشه ای بهره می برد ( آغاز فروش گوشی وان پلاس 5T در رنگ قرمز گدازه ای در کشور چین ). این احتمال وجود دارد که وان پلاس قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را به اسمارت فون وان پلاس ۶ اضافه کند.

مدیرعامل وان پلاس سال گذشته اعلام کرد که این شرکت نیازی به استفاده از فناوری شارژ وایرلس در محصولات خود نمی بیند. Pete Lau دلیل این امر را شارژ سریع Dash این شرکت و همچنین کارایی کم شارژ بی سیم عنوان کرده بود.

وان پلاس 6

در پنل پشتی وان پلاس 6 شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم. در زیر این دوربین به ترتیب فلاش LED و سنسور اثر انگشت قرار گرفته اند. در پنل جلویی از برش نمایشگر استفاده شده که میزبان دوربین جلو و اسپیکر مکالمه است.

از مشخصات فاش شده این دستگاه می توان به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. براساس این تصویر وان پلاس سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را برای محصول جدید خود در نظر گرفته است.

ارسال نظر