تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 از برآمدگی بالای نمایشگر خبر می دهد!

 رسانه کلیک - تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 منتشر شد تا این دستگاه هم به جرگه گوشی های هوشمندی بپیوندد که مشخصاتش پیش از عرضه و معرفی فاش می شود.

تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 از برآمدگی بالای نمایشگر خبر می دهد!

دو شرکت OPPO و Vivo که در تولید گوشی های پرطرفدار دستی بر آتش دارند و متعلق به کمپانی تحت عنوان BBK Electronics نیز هستند به‌تازگی از گوشی های جذابی که در طراحی صفحه نمایش آنها شکافی وجود دارد رونمایی کرده‌اند، باتوجه به همین موضوع بسیاری از رسانه‌ها معتقدند که پرچم دار بعدی کمپانی بزرگ BBK Electronics یعنی وان پلاس 6 نیز طراحی مشابه گوشی های تازه عرضه شده داشته و در طراحی نمایشگر آن شکافی در قسمت بالا وجود داشته باشد. تمام این اخبار در حد شایعه بود تا اینکه کارل پای یکی از بنیان‌گذاران مشهور وان پلاس تصویری از گوشی آینده این شرکت با نام وان پلاس 6 منتشر کرد و به شایعات رنگ واقعیت بخشید.

بر اساس تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 که توسط کارل پای منتشر شده شباهت طراحی این گوشی با آیفون X اپل به‌سادگی به چشم می‌خورد. باتوجه به تصویر منتشرشده میزان نمایشگر به بدنه 90 درصد است تا اجازه استفاده از فضا و محتوای بیشتری را به نمایشگر می‌دهد.

پای به این نکته اشاره کرده است که برآمدگی بالای نمایشگر این گوشی میزبان یک بلندگو، LED اطلاع‌رسانی و لنز دوربین سلفی است که در این بخش جاسازی شده و اندازه این قسمت بالایی نمایشگر 19.616 در 7.687 میلی‌متر است.

گوشی وان پلاس 6

جالب اینجاست که وان پلاس نزدیک به هزار اپلیکیشن از گوگل پلی را برای اطمینان از تداخل نداشتن رابط کاربری با این بریدگی صفحه نمایش در این گوشی امتحان کرده و به این نتیجه رسیده که ساعت را به سمت چپ نوار نوتفیکیشن ببرد تا مکان بیشتری به سایر آیکون‌ها اختصاص یابد.

پیش از این تصاویر غیر رسمی دیگری نیز از وان پلاس 6 منتشر شده بود که این گوشی در این تصاویر دارای پورت 3.5 میلی‌متری، USB-C، پنل اثر انگشت در قاب پشتی و هم‌چنین لنز دوربین دوتایی بود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در Geekbench وان پلاس 6 دارای پردازنده اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم است که با حافظه 64 گیگابایتی و بالاتر عرضه خواهد شد و احتمال می‌رود باتری آن نیز 3450 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد. طبق اخبار منتشر شده وان پلاس 6 دو ماه دیگر رونمایی و معرفی می‌شود بنابراین باید تا آن موقع منتظر ماند و دید تقلید وان پلاس از آیفون X تا چه حد می‌تواند کاربران را برای خرید یک گوشی جدید ترغیب کند.

ارسال نظر