موجودی گوشی وان پلاس 6 (نسخه سفید رنگ) ظرف یک روز تمام شد!

رسانه کلیک - پنجم ژوئن شاهد معرفی نسخه سفید رنگ وان پلاس 6 بودیم؛ محصولی پرطرفدار در آمریکا و اروپا که موجودی آن در همان روز اول به اتمام رسید!

موجودی گوشی وان پلاس 6 (نسخه سفید رنگ) ظرف یک روز تمام شد!

پرچمدار جدید شرکت OnePlus به تازگی در دو رنگ میرور بلک (Mirror Black) و میدنایت بلک (Midnight Black) معرفی شد و چند روز بعد (15خرداد)، نسخه سفید رنگ وان پلاس 6 نیز از راه رسید. امروز در رسانه های خبری اعلام شد که موجودی اولیه رنگ جدید این اسمارت فون محبوب در همان روز اول در آمریکا و اروپا به پایان رسید، اما این محصول هنوز در کشور هند برای خرید در دسترس کاربران قرار دارد.

در کنار پرچمدار جدید OnePlus، موجودی اولیه هدفون بی سیم OnePlus Bullets نیز در طی زمان اشاره شده به انتها رسید. بد نیست بدانید که بدنه پشتی نسخه سفید رنگ وان پلاس 6 بر خلاف رنگ های مشکی، اصلا براق نبوده و حالت مات را داراست. این دستگاه که به صورت محدود تولید شده، در قسمت لوگو، نوار دور بدنه و سنسور اثر انگشت دارای رنگ رزگلد بوده که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

افرادی که تمایل به خرید این محصول دارند، می توانند منتظر عرضه مجدد آن در تاریخ 22 خردادماه باشند.

از جمله مشخصات سخت افزاری OnePLus 6 می توان به نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 ×2280 و نسبت تصویر 19:9، پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 845، شش یا هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی، دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی با سنسور IMX519 وIMX376K سونی در پشت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول با سیستم عامل OxygenOS عرضه می شود که بر پایه اندروید نسخه 8.1 نوشته شده است. بد نیست بدانید که وان پلاس 6 آماده دریافت نسخه آزمایشی اندروید P نیز هست و دارندگان این تلفن هوشمند می توانند دستگاه خود را به سیستم عامل یاد شده آپدیت کرده و با آن کار کنند.

ارسال نظر