مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

رسانه کلیک - مدیرعامل شرکت OnePlus از برخی مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 پرده برداشت. بر اساس اعلام Lau این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

تنها چند ماه قبل از رونمایی رسمی از پرچمدار آینده شرکت چینی وان پلاس ، این شرکت برخی مشخصات مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرد. تا قبل از انتشار اطلاعات این محصول، نام آن برای ما نامشخص بود، ولی حالا می‌توان با اطمینان آن را وان پلاس 6 نامید.

امروز شرکت وان پلاس به صورت رسمی مدل پردازنده، میزان رم و همچنین میزان حافظه داخلی مورد استفاده در گوشی هوشمند وان پلاس 6 را مشخص کرد ( تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 از برآمدگی بالای نمایشگر خبر می دهد ).

اطلاعات مربوط به مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 توسط مدیرعامل این برند چینی، Pete Lau در فروم رسمی این کمپانی منتشر شده است. همانطور که انتظار می‌رفت قدرت این دستگاه را جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می کند. از این پردازنده در اغلب پرچمداران ۲۰۱۸ استفاده خواهد شد که برای مثال می توان به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اشاره کرد.

علاوه بر پردازنده، Lau اعلام کرده است که پرچمدار آینده شرکت تحت مدیریش در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. در همین راستا گوشی هوشمند وان پلاس 6 در نسخه های دیگر به همراه رم و حافظه داخلی کمتر نیز به فروش می رسد. مسلما قوی ترین نسخه این پرچمدار به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت بالایی خواهد داشت.

شرکت وان پلاس در گذشته نیز از 8 گیگابایت رم در گوشی هوشمند خود استفاده کرده است. وان پلاس 5T که جدیدترین پرچمدار این برند در بازار محسوب می شود در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم نیز عرضه شده است. با این وجود تا به امروز شاهد معرفی اسمارت فونی با 256 گیگابایت حافظه داخلی توسط وان پلاس نبوده ایم. به همین علت انتظار می رود که بهترین نسخه وان پلاس 6 قیمت بالایی داشته باشد.

وان پلاس اطلاعاتی را در رابطه با دوربین مورد استفاده در گوشی هوشمند وان پلاس 6 منتشر نکرده است. انتظار می رود که همانند وان پلاس 5T، پرچمدار آینده این شرکت نیز به دوربین اصلی دوگانه مجهز شود. یکی دیگر از مشخصات این دستگاه که در گذشته مشخص شده بود، برش نمایشگر آن است.

انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند وان پلاس 6 توسط شرکت سازنده آن منتشر شود.

ارسال نظر