قاب های وان پلاس 6T طراحی آن را فاش می کند

رسانه کلیک - تصاویری از قاب های وان پلاس 6T در اینترنت منتشر شده که استفاده از دوربین اصلی دوگانه را در این گوشی هوشمند تایید می کند.

قاب های وان پلاس 6T طراحی آن را فاش می کند

بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. گزارش ها خبر از معرفی گوشی وان پلاس 6T در تاریخ 17 اکتبر می دهند.

امروز تصاویری از قاب های وان پلاس 6T در اختیار رسانه ها قرار گرفته که طراحی این اسمارت فون را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده شرکت وان پلاس به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود. اطراف صفحه نمایش این دستگاه حاشیه های کمی حضور دارد.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد. تصاویر منتشر شده از قاب های وان پلاس 6T به عدم حضور سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی این محصول اشاره می کند.

[lightgallery images="192406,192407,192408,192404"]

در گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرده بود پرچمدار آینده خود را به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می کند ( تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد ).

بر اساس تصاویر جدید، شرکت وان پلاس جک 3.5 میلی متری هدفون را از پرچمدار آینده خود حذف می کند ( رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6T به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند ). این احتمال وجود دارد که حذف این پورت، فروش وان پلاس 6 تی را در بازار کاهش دهد.

گوشی وان پلاس 6T به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و شرکت وان پلاس برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 را در نظر می گیرد. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می کند ( ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد ).

ارسال نظر