رابط کاربری وان پلاس 6T بهتر از قبل می شود؛ افزایش ژست های حرکتی

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس (OnePlus) در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. بر اساس اطلاعات جدید، رابط کاربری وان پلاس 6T کارایی بالایی دارد.

رابط کاربری وان پلاس 6T بهتر از قبل می شود؛ افزایش ژست های حرکتی

وان پلاس چند هفته دیگر از دومین پرچمدار خود در سال 2018 رونمایی می کند. این کمپانی در اوایل سال جاری میلادی گوشی وان پلاس 6 را به معرض دید عموم گذاشت. این شرکت چینی اطلاعات جدیدی را در رابطه با گوشی وان پلاس 6 تی در اختیار رسانه ها قرار داده است.

این گوشی هوشمند فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است. وان پلاس برای پرچمدار آینده خود باتری بزرگتری در مقایسه با وان پلاس 6 در نظر می گیرد. این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

به تازگی این کمپانی اطلاعاتی از رابط کاربری وان پلاس 6T منتشر کرده است. این دستگاه به رابط کاربری کاملا جدیدی مجهز می شود که تجربه خریداران را بهبود می دهد. این دستگاه دارای خلاقانه ترین نسخه OxygenOS است.

بر اساس اعلام شرکت وان پلاس، پرچمدار آینده این شرکت دارای رابط کاربری بهبود یافته برای دوربین است. وان پلاس 6T از ژست های حرکتی جدیدی بهره می برد که تجربه کاربری خریداران را بهبود می بخشد.

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی وان پلاس 6 تی در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه مانند اکثر پرچمداران بازار به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

گوشی وان پلاس 6T از نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری AMOLED و بریدگی قطره ای بهره می برد. در زیر صفحه نمایش این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار می گیرد ( تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد ).

این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در تاریخ 30 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود ( تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی مشخص شد ).

ارسال نظر