تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی مشخص شد

رسانه کلیک - تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T از سوی سازنده آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت. از این دستگاه در تاریخ 30 اکتبر رونمایی می شود.

تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی مشخص شد

شرکت وان پلاس در شبکه های اجتماعی اعلام کرده از پرچمدار جدید خود در تاریخ 8 آبان به صورت رسمی رونمایی می کند. در تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T شاهد برگزاری مراسمی در شهر نیویورک و دهلی نو خواهیم بود.

در صورتی که علاقه مندان خواهان حضور در مراسم وان پلاس باشند، هم اکنون می توانند با پرداخت 20 دلار بلیت آن را خریداری کنند. قیمت بلیت کنفرانس شرکت وان پلاس از 10 اکتبر به 30 دلار افزایش پیدا می کند.

تا به امروز شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی از این گوشی هوشمند در اینترنت بودیم. انتظار می رود این اسمارت فون دارای نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد.

وان پلاس در گذشته اعلام کرده بود پرچمدار آینده خود را مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر روانه بازار می کند ( تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد ). در حال حاضر برخی شرکت های چینی در محصولات خود از این فناوری استفاده کرده اند. انتظار می رود سال آینده اکثر پرچمداران بازار دارای این فناوری باشند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی وان پلاس 6 تی از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد. این بریدگی دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند.

وان پلاس برای تامین قدرت پرچمدار آینده خود از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده می کند. این دستگاه در نسخه های مختلف با 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انرژی این دستگاه را یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می کند ( ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد ). از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین اصلی دوگانه و نسبت نمایشگر به بدنه بالا اشاره کرد.

ارسال نظر