قیمت گوشی وان پلاس 6T لو رفت!

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس چند روز دیگر از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به تازگی قیمت گوشی وان پلاس 6T در اینترنت منتشر شده است.

قیمت گوشی وان پلاس 6T لو رفت!

گوشی وان پلاس 6 تی در تاریخ 30 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. امروز قیمت گوشی وان پلاس 6T در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این دستگاه در نسخه های مختلف روانه بازار می شود. این گوشی هوشمند در نمونه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 516 دلار به فروش می رسد. این نسخه تنها در رنگ مشکی آینه ای عرضه می شود.

نسخه دوم این اسمارت فون دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این نمونه در دو رنگ مشکی آینه ای و مشکی نیمه شب با قیمت 557 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بالاترین نسخه گوشی وان پلاس 6T از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این دستگاه با قیمت 611 دلار به بازار عرضه می شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این اسمارت فون در نسخه 64 گیگابایتی به فروش نمی رسد.

رابط کاربری وان پلاس 6T

در حال حاضر گوشی وان پلاس 6 در نسخه های مختلف شامل 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. این دستگاه با قیمتی در محدوده 475 تا 598 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی وان پلاس 6 تی به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ای بوده و از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 ، باتری 3700 میلی آمپری ساعتی، دوربین اصلی دوگانه، سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 و رابط کاربری OxygenOS سایر مشخصات پرچمدار آینده وان پلاس را تشکیل می دهند.

ارسال نظر