رندرهای وان پلاس 6T به دوربین اصلی سه گانه اشاره دارد!

رسانه کلیک - رندرهای وان پلاس 6T در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر از کاهش برش نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل کنونی آن خبر می دهد.

رندرهای وان پلاس 6T به دوربین اصلی سه گانه اشاره دارد!

در ماه مه از گوشی وان پلاس 6 به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه دارای طراحی برش نمایشگر مشابه با اوپو R15 است. به تازگی رندرهای وان پلاس 6T در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این تصاویر پرچمدار آینده وان پلاس به نمایشگری مشابه با اوپو R17 مجهز می شود.

بر اساس این تصاویر محصول آینده شرکت وان پلاس دارای پنل های شیشه ای است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند. سنسور سوم به صورت جداگانه بر روی پنل پشتی قرار گرفته است. در زیر این سه سنسور دوربین اصلی شاهد حضور فلاش LED و لوگوی وان پلاس هستیم.

در بخش جلویی، این دستگاه دارای برش نمایشگر کوچکی برای قرارگیری دوربین سلفی است. در بالای دوربین سلفی اسپیکر مکالمه حضور دارد. این طراحی تفاوتی با گوشی اوپو R17 ندارد ( گوشی اوپو R17 معرفی شد؛ حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر ). این اختمال وجود دارد که وان پلاس 6T دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری امولد باشد.

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه های کمی حضور دارد. در این تصاویر دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته اند. در یکی از رندرهای وان پلاس 6T به استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن اشاره شده است.

در این تصاویر گوشی وان پلاس 6T در رنگ های قرمز، مشکی و سفید حضور دارد. در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است با این حال انتظار می رود این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود.

گوشی وان پلاس 5T در سال گذشته در ماه نوامبر به صورت رسمی رونمایی شد. با توجه به این موضوع انتظار می رود با نسخه جایگزین آن در ماه مشابه در سال جاری میلادی ملاقات کنیم.

ارسال نظر