تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد

رسانه کلیک - تیزر وان پلاس 6T در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این تیزر، پرچمدار آینده شرکت وان پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود.

تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد

شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. انتظار می رود با گوشی هوشمند وان پلاس 6 تی در تاریخ 17 اکتبر به صورت رسمی ملاقات کنیم.

در روزهای گذشته گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا کرده بود. اخیرا تیزر وان پلاس 6T در توییتر منتشر شده که دارای شعار «Unlock the Future» است.

در گذشته تصاویری از جعبه این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که روی آن عبارت Unlock the Future خودنمایی می کرد. انتظار می رود این عبارت نشان دهنده استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس 6T باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی وان پلاس 6T به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این محصول در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل بهره می برد و دارای نسبت تصویر 19:9 است.

وان پلاس تصمیم دارد به جای برش نمایشگر رایج در بازار، پرچمدار آینده خود را به برش صفحه نمایش قطره ای مجهز کند. این بریدگی، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی خواهد کرد.

شایعات در ابتدا به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در گوشی وان پلاس 6T اشاره کرده بودند؛ با این حال رندرهای جدید خبر از دوربین اصلی دوگانه این محصول می دهد. در جلوی این گوشی هوشمند یک سنسور 24 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

وان پلاس برای تامین انرژی این دستگاه از یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند ( ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد ). این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرص اندروید 9 مجهز می شود. در ادامه تیزر وان پلاس 6T را مشاهده می کنید:

ارسال نظر